Gördülő bunker
Szöveges ítélet
Volvot venni szerintem evolúciós folyamat. Sokféle autót vezettem már előtte, de egyik sem nyújtott ilyen felhőtlen és magabiztos vezetési élményt.
Tökéletesen érezteti vezetés közben mindazokat a frázisokat, amiket a márkához kötünk - ilyen a biztonság, a megbízhatóság,a bármilyen úton bárhova eljuthatok, bármit belepakolhatok megnyugtató érzése.
Nem késztet száguldozásra, mégis brutális erőt sugároz magából és ha odafigyel picit az ember, még a fogyasztása sem irreális.
Ugyanakkor megnyugtató a tudat, hogy megfelelő lóeró/nyomaték-tartalék áll készenlétben, amit úgy visz az útra - ha szükséges -, hogy az utastérben nem érez belőle semmit az ember. Nem lapulsz a kiváló ülésekbe, nem kell felhangosítani a remek hi-fit és ugyanolyan békésen szuszog a gyerkőc is a hátad mögött.
Úgy gondolom, hogy kevés autómárka tudja manapság tartani ezt a színvonalat.
Az ajtók hét év után is vajpuhán csukódnak, egy árva nyöszörgést nem ad ki magából földúton sem, a belseje makulátlan és lemosva újszerűnek tűnik a kocsi.
Hatalmas és barátságos jószág, ennek hátulütője, hogy a fordulóköre paranormálisan nagy, tehát megszokást igényel.
Amúgy nálam eddig nem mutatott hibákat, leszámítva azt az egy esetet, amikor a geartronic váltó kézi üzemmódban úgy gondolta, hogy örökre hármasban marad - de ezt Microsoftosan (újraindítással) sikerült orvosolni.
Hibalista
- Váltó-elektronika - szoftverfrissítés.
Ide hordtam szervizbe
Volvo Ivanics
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Mercedes-Benz E | Következő autója? | XC70 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |