A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » V60 (2010)

V60 2.0T, Summum 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Kicsi, gyors szerethető

Szöveges ítélet

V60. Kevés van belőle és gyönyörű. Persze ez szubjektív dolog, de szerintem nagyon szép autó. Az enyém - szeretném hinni - különleges darab. Az első tulajdonosa jó ízléssel válogatott bele MINDENT. De tényleg. Kívül, belül minden létező extra megvan.
Az autó kicsi. Mármint kategóriájában. Kívülről sokkal kisebbnek néz ki mint beülve, de ne gondolja senki, hogy bent táncparkett fogadja. 185 centi magas vagyok teljesen kényelmesen elférek széltébe hosszába, de mögöttem már nincs túl sok hely. Konkrétan a kislányom a II-es kategóriájú gyerekülésében a nyakamat rugdossa, illetve az isofix -es babahordozó is hozzáér az első üléshez. A csomagtartó is pici, de igazából nincs olyan autó, aminek elég nagy lenne a puttony... A fejtér - az én autóm tetőablakos - bőségesen elegendő elő, hátul. Rakodó helyek vannak, de csak módjával. Az ajtózseb fél literes palacknak való, a középkonzolon lévő két pohártartó sem túl nagy, illetve a könyöklőben lévő rekesz sem a feneketlen gödör szinonimája. A kesztyűtartó viszont tisztességes méretű és meglepő módon a hátsó könyöklőben is sok kacat + pohár elfér. A "lebegő középkonzol" mögötti résszel csak annyi a baj, hogy alacsony a pereme és hamar előkerülnek onnan a dolgok tempósabb kanyarban. Ahogyan a tesztek is írják, ablak nem sok van rajta, ezért a bunker hatást kerülendő érdemes világos belsővel venni. (És ha gyerkőc van, akkor ülésvédő + a Volvó saját bőrtisztítója, ami csodákra képes :-))
A fent leírtak igazából száraz tények, amiket a nézelődés alatt ki lehet tapasztalni. Ha valaki beül és szűknek találja, ne ezt vegye, használat közben sem nő meg az autó. :-) Ha viszont szereti a körülölelő biztonságot, akkor telitalálat.
Az ergonómia, anyaghasználat, kezelhetőség ülés kényelem tökéletes. Két példa ami az autókeresgélés során engem mindig visszavitt a Volvo -hoz: a bajuszkapcsolók eléggé hosszúak ahhoz, hogy mindenféle ujj nyújtóztatás nélkül el lehessen őket érni. Valamint vannak olyan autók, ahol kihúzható combtámasz kell a tökéletes kényelemhez és van a Volvo, aminek az ülése úgy jó, ahogy van... Persze butaságok is vannak bőven. Ilyen például - egyébként példás - fedélzeti szórakoztató és navigációs rendszer funkciók közti átkapcsolása. A központi kijelzőn többé kevésbé egy funkció "aktív". Pl. ha rádiót hallgatok, akkor minden kezelőszerv - kormány és középkonzoli gombok - a rádiót vezérlik. Ahhoz, hogy telefonálni tudjak át kell váltani telefon módba, ezt viszont csak a középkonzolon lévő nem túl nagy gombokkal lehet megtenni. Mivel nem használom percenként ezeket, mindíg le kell nézzek rájuk... Viszont ha a funkciót kiválasztottuk, onnantól maga a megtestesült "felhasználóbarát" menü. Kényelmes, egyértelmű, egyszerű...
A rádió semmi extra, a bluetooth telefon mindent tud - névjegyek, híváslista szinkronizáció, a premium sound audió minden forrásból (bluetooth streeming, iPod/iPhone, USB, AUX, CD, DVD) játszik szinte mindent és a hangja is átütő. Szinte szó szerint. Teljes hangerőnél sincs nyoma semmilyen torzításnak, rezonanciának. A navigáció olyan mint minden navi. Ha az ember tudja hova megy ne használja, mert biztosan hosszabb úton viszi, ha viszont kell, akkor bárhova elvezet. (Aranyos, hogy lehet vele egyszerre 3 utat terveztetni és ebből lehet kiválasztani a nekünk szimpatikusat...) A rendszer hang alapú vezérlése nekem meglepetés volt, megérti a hunglist.
A Volvo biztonsági arzenálja ebben az autóban teljes. BLIS, City Safe, radaros tempomat, gyalogos elütés elleni védelem, minden kutyafüle. Alapvetően minden tökéletesen működik egyedül a City safe akar mindenáron megkímélni a parkolók sorompóitól. Kellemetlen, amikor egyszer csak úgy dönt, ő most megvéd és a csordogáló autót satufékkel megállítja... Ez mint minden más funkció kikapcsolható. (A City safe csak menüből, a többi gombbal.) A radaros tempomat városon belül, városon kívül, bárhol nagyon jó. Városon belül tényleg alkalmas a dugóban araszolásra, mert képes 0 -ra fékezni az autót. A sor megindulását pedig - ha 3 másodpercen belül vagyunk - automatikusan felismeri és elindul. Ha régebb óta állunk, akkor vagy a gázpedál pöccintésére vagy a tempomat gombjának megnyomására indul. Városon kívűl pedig egyszerűen kényelmes.
A parkoló és tolatóradar kellően engedékeny, nem pánikol, viszont hátra mindenképpen szükséges, mert sem hátrafordulva, sem tükörből nem lehet érezni az autó hátulját.
Az autó nem egy sportautó. Annak ellenére nem, hogy jelen esetben benne van a Four C aktív futómű a változtatható rásegítésű kormányszervóval, valmint 260 ló gondoskodik a kellő tartalékokról. (BSR tuning) Így ezzel a felállással egy végtelenül kezes, baromira gyors autó. A futómű ellentétben a normál kivitellel kész meglepetés. A 18 -as felnik ellenére - confort módban - kényelmesebb, mint jó pár ballonosabb gumival szerelt mai autó. Gyakorlatilag nem üt fel, nem dobáll, nem ráz. Az is tény viszont, hogy a sínautós menést biztosító advanced állásban már az utolsó porszem is érződik az úton. Ilyenkor viszont lehet vadulni rendesen. A menéshez hozzá tartozik még, hogy borzasztó ideges a gázreakció, főleg indulásnál. (Ez igaz a tuning nélküli állapotra is.) Szokni kell. A kormány kellően döglött a fékek viszont nagyon fognak.
A fogyasztása városban 12 liter körül alakul (1700 kiló, 260 lóerő). Autópálya 10 (normál tempó 130-140), országút akár 8 -ból is kijön. Viszont képes 20 liter körül is enni, ha a ménes szabadon futkározhat.
Összességében a V60 -as rettentő jó autó. A mérete olyan amilyen, mindenki el tudja dönteni kell-e nagyobb. (Én S80 -ból ültem át.) Viszont hamisítatlan Volvó és ezt csupa nagybetűvel és széles mosollyal kell kimondani. Nem olcsó, de kellően prémium, sok baja nincs és nem irigykednek rá.
Ha valaki ilyen autót is nézeget, bátran ajánlom mert szeretni fogja.

Hibalista

- Valószínű a vezető oldali légzsák indítójának rugója...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 51000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? S80 Következő autója? Valami
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo V60 2010 (2011)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)