A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S80 (1998-2006)

S80 2900 ccm 

Az ítélet értékelése
2,0(4 db)

Mese a svéd acélról és megbízhatóságról

Szöveges ítélet

Annak ellenére, hogy az összes hozzászólást elolvastam ezen az oldalon mégis beleszerettem az autóba robosztus külső, kényelmes belső, elegáns megjelenés.
Mindenki lebeszélt "volna" róla, de nekem szerelem volt első látásra.

Azt gondoltam egy ilyen autóban semmi sem tud tönkremenni átvizsgálta a szerelőm, azt mondta rendben van az autó, nagy baja nem lehet 1,7 MFT-ot mindenképpen megér.

Az első meglepetés a szokásos autóvásárlás utáni szervízelés elvégzésénél ért, vezérműszíj+feszítők, féktárcsák,betétek olaj, szűrők stb. cseréje 335 EFT. Ej ha mondom ez drága volt, de ennyi mostmár csak használni kell.

Nem is volt vele különösebb probléma 5000 km -ert el is ment, majd felvillant az ABS visszajelző lámpája. A házi szerelőm közölte, hogy ő ehhez nem ért irány a szervíz.

A szervízben: tönkrement az ABS pumpa, cseréje 350 EFT ugyanis ezt nem lehet javítani szomorúan vettem tudomásul, mert hát a fék az mégsem játék.

Újabb 5000 hibátlan kilométer majd szaggatni kezdett a motor, elvittem a saját szerelőmhöz, megállapította, hogy gyertyacsere 6 db "csak nekem áron" 40 EFT, motor ugyanúgy szaggatt. A szerelő szerint már semmi gond majd 1-200 km múlva elmúlik, hát nem múlt el csak rosszabb lett.

Újabb szervízlátogatás, feltették a számítógépre, közölték az alkatrész nevét és azt, hogy ki kell benne cserélni természetesen mind a hat hengernél , mert hát ha csak 2 db-t cserélnek ki akkor lehet, hogy azok is tönkremennek amik jók voltak, ha esetleg tévednek....., lényeg javítás: 240 EFT. Jó lett örültem.

Kb. 8-9000 km megtétele után megint szaggatni kezdett a motor a szerelő széttárta a kezét és közölte ez hibajavítás az ő műszaki felszereltségét ismét meghaladja, vagy már nem mert hozzányúlni, lényeg: vigyem a szervízbe.

Szervíz: A 3 és a 6 henger nem jár kb. 4000 km óta így könnyen lehet ez az oka a 30-35 liter körüli fogyasztásnak, és finoman megjegyezték, hogy a katalizátor is tönkrement csak ennek lett volna 800 EFT az ára, a motor szaggatásra jöttek megint a nagy ötletek.

Megköszöntem a megállapításukat óradíjon kivül nem fizettettek mást, de ezután már eladtam ezt a rohadt dögöt.

Még egy kiegészítés amit fentebb nem írtam, ám állandó probléma volt a futóművel rendkívül szerintem eléggé gyenge minőségű volt az a svéd acél amit ebbe beszereltek.

Itt említeném meg, hogy akárhányszor vittem a háziszerelőmhöz, szinte mindig ott állt a másik nagy svéd testvér egy "gyönyörűszép" hasonló problémákkal küzdő saab, hát gondolom ez sem a véletlen műve.

A légzsákokat 2009-ban kell majd az új gazdájának kicserélnie, hogy mennyiért hát..... volt benne 10 db. A légzsáknak elméletileg van egy élettartama, ezt nem tudtam én sem, de szerencsére nem is kell megtudnom mennyibe kerül, ha ez az idő történetesen eltelik.

A 4-5 hónapig tartó románcunkat követően villámgyorsan megszabadultam volna a "szerelmemtől", de senkinek nem kellett, így maradt a beszámíttatás adtak is érte 1 milliót. (Azt hittem elájulok, de végül azt kell mondanom titkon örültem, mert véget ért ez a rémálom)

Egyet eldöntöttem, hogy soha többet nem veszek VOLVO-t, ugyanis ehhez a típushoz a szerelők szerintem nem értenek, a kísérletezéseik horror összegekbe kerülnek, a fogyasztása és fenntartási költsége elképesztően magas talán az autó egyetlen pozitívuma, hogy nagyon kényelmes semmi más.

Hibalista

- Vezérműszíj+feszítők, féktárcsák,betétek olaj szűrők cseréje 335 000 FT
- ABS pumpa 350 000 FT
- Gyertyacsere 6 db 40 000 FT
- Hengerenkénti elektromos (nemtudommi) 6 db 240 000FT.
- + Számítógépes hibakiolvasás és törlés alkalmanként 10 000 FT
- Futómű szerelgetés, javítgatás: havonta 15 000 FT
-
- Amit nem cseréltettem ki, de rossz volt
- katalizátor 800 000 FT
- motor elektronikában valami, amit a szakszervízben sem tudtak konkrétan megmondani: x százezer
- lengéscsillapítók, és még ki tudja mi más ...
-

Ide hordtam szervizbe

Ismerős szerelő: nem értett hozzá

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Volvo szervízek bp-en. Csak úgy röpködnek a százezrek...

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 226000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 20 l
Előző autója? punto 1.2 HLX Következő autója? Peugeot 407 2.0 HDI
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S80 1998 (1998 - 2006)

További ítéletek (80 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)