A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V50 (2007)

S40, V50 1,6 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az ülése kényelmes :(

Szöveges ítélet

2007.ben egy Fly and Drive során kaptam egy 1,6D S40-est. Jól ment, kényelmes volt, így amikor eljött a pillanat az S40 ugyan nem, de a V50-es a listán volt. Miután a Volvó Galériában hegyekben álltak akkor a kicsit használt V50-esek választottam egyet. Amikor átadásra került sor már megpróbáltak megtréfálni, a megtekintéskor az autón és a számlán lévő könnyűfém felni helyett acéltárcsák voltak a kocsin. Persze a vásárláskor rendesen alkudtam, de se szó se beszéd talán ezzel nem kellett volna bepróbálkozni, hátha nem veszem észre..
Km lassan ment bele, én közben egy Subaru Outbacket használtam (lásd: Uhhh ez kakas) ezt pedig a család többi tagja. Így amikor kedvenc Subarum elérte a 200e km-t és eladtam, átültem, 67ekm-t mutatott a számláló. Gondoltam mielőtt ez is eladóvá válik kiautózom belőle néhány kilométert. Azt persze tudtam, hogy maga az autó egy vicc a Subaruhoz képest, de az meglepett, hogy kb 80e km-nél kilukadt a klímahűtő - ráadásul a klímásnál állt vagy 5 ugyanilyen autó, tehát valószínűleg tipushiba. A futóművét sehogy se sikerült rendesen beállítani, végül hátul ki kellett cserélni a felét, pedig soha senki nem gyalázta meg. (közben megevett egy szet gumit - szerencsére ez elég olcsó ehhez az autóhoz) 2016 nov 27-én fordult át a km óra a 100e-ren, amely alkalmából azzal örvendeztetett meg, hogy valami Robúros hangot kezdett adni - azt hittem turbó. De nem. A generátor ment tönkre, vitte (állítólag) az aksit is magával a levesbe.
A fentieken kívül senki nem szólt, hogy egy kalap pénzt kérnek valami blue ad típusú folyadék utántöltéséért 60ekm-nél illetve 120-e-nél elkérnek 1/2millát egy hasonló manőverért. Az már csak hab a sütin, hogy az egyik kulcsa nem nyitja az ajtót (a kocsit indítja). Amikor megkértem a Volvó Galériában, hogy ugyan csinálják meg a kulcsot, akkor kérték a dobozt tőlem, amiben kulcs volt, mondván abban van a kód, amivel ismét össze tudják párosítani a kulcsot a kocsival. Mondtam, hogy ez nagyszerű, akkor kérném tőlük a dobozt, tőlük vettem az autót, dobozt nem kaptam akkor. Mire azt mondták, hogy ők már rég kidobták a dobozt. Erre kértem őket, hogy oldják meg ezt, amit elcsesztek. Úgy tudnák megoldani, hogy rendelnek új kulcsot 60-e-ért. Mondtam nekik, hogy rendeljenek saját költségükre. Ekkor láttam azt, hogy micsoda különbség van egy japán autó szervize (Subaru) és a Volvó között. A Subarunál 184e km-nél kicserélték a kocsi motorját kompletten és még 3 x elnézést is kértek, a volvonál meg egy "kulcskérdést" sem tudnak megnyugtatóan és az ügyfél számára normálisan rendezni. Az első autót a kereskedő adja el, a másodikat a szervíz - na a volvó ezen csúnyán megbukott. Ez volt az utolsó nem japán autóm - ahogy a generátor csere (lesz vagy 200e) megvan, megy a sunyiba'.
update 2017 márc 7: generátort kicserélték a Duna Autónál itt korrektek voltak, csak kicsit drágák: generátort Bárdinál ehhez az autóhoz 53e-ért adnak egy Varta akksi 35e. A Duna Autónál összesen 180e fizettem ebben benne van a szerelés... :( de inkább ők mint a Volvó Galéria

Hibalista

- klímaradiátor kilukadt 80e km-nél csere, generátor csere 100e km-nél, jobbra index billentéskor, amikor 3x kéne villannia úgy marad és küzdeni kell hogy kikapcsoljam, néha saját magától indexel, egyik kulcs elvesztette a kapcsolatot az autóval - szervíz (Volvo Galéria) csak úgy tudná megcsinálni, ha meglenne a kulcs doboza, amit a kereskedőik nem adtak oda az autó átvételekor

Ide hordtam szervizbe

Volvó Galéria

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Duna Autó

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 95000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? subaru outback Következő autója? subaru outback
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V50 2007 (2007)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)