A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » C70 (1997-2006)

C70 2.3T5 cabrio 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Liebling

Szöveges ítélet

Egy megvalósult álom. Sokáig kerestem, talán másfél évig, mire ráakadtam a használt autón, pedig minden nap látogatom az oldalt a mai napig is, 9 órakor megláttam, autóba szálltam Székesfehérváron és 12-kor lefoglalóztam Pesten a Váci uti VOLVO kereskedésben. Bent állt a select kocsik között a kiállító térben. Gyönyörű volt, igazi szerelem...
2.7 mFt volt az ára, annyira megbabonázott, hogy alkudni is elfelejtettem, pedig szoktam. Igaz, szervizkönyve megvolt kevés igazolt kilométer, a hely, nem nepperbázis, pont az amit kerestem, exekutiv kivitel és ami a legfontosabb kézi váltó! 2001-es ára 16.8 mFt-ot kostált.
Sajnos ott maradt a kereskedésben mert párommal tovább utaztunk Eger fölé egy wellnes hétvégére, de hétfőn már hoztam haza.
És itt a lényeg, mivel próbakör sem volt, szembesültem néhány dologgal. Ő életem első cabrio-ja, pedig már 42 autó ment át a kezem alatt. Kiviteléből adódóan a katasztrofális pesti utakon azonnal kijött a karosszéria csavarodási hajlama, nem tagadom félelmetes volt, ezt meg kell szokni, ha egyáltalán lehet. Ezt az autót jó útra tervezték! Az M7 már tökéletes volt. Mivel a családban az 5.gép, csak hobbi célra használom, mindig megtervezem az utat, lehetőleg csak jó úton használom, bár 3 év alatt 4 600 km-t éltünk együtt. Csukott tetővel valamelyest jobb a merevsége az autónak, de a cabrio az cabrio.
A huzat. Van hozzá hátsó légterelő, de még így is a párom 50 km után kész van. Aki huzatra érzékeny, soha ne vegyen ilyen autót. De ez megint nem az autó hibája.
A kanyarodás, még szerencse, hogy én inkább vonulok, így ritkán parkolok. 240 lóerő első keréken + orr nehéz, kanyargós hegyi úton gépészkedni kell rendesen. Igaz 50-el is elmegy 5-ben.
Az igazi pálya a jó minőségű út, vagy autópálya, pl. Ausztria útjai.
És most a szerelem: szép, mit szép, csodás kivitel, VOLVO-tól elvárt ergonómia, minőség, a teljesítmény, 3000 felett mintha még egy motort raktak volna bele, élmény előzni vele és a motor hang az egy "orgazmus". Fogyasztás a hiedelem ellenére nem drámai, bár a fiam szerint én benzingőzzel járok, a komputer szerint 9,2 liter/100km, igaz 95% országút. Amikor megvettem 13,8 volt. Gondolom Pesten használta az előző doki tulaj.
Megnézik, de nagyon, ritka mint a fehér holló, lenyitva egy valóságos "Pu-ci mágnes", kár hogy, 20 éves koromban még nem volt egy ilyen gépem...
A C70 cabrioból 1997-2005 között 49 875 darab készült 99%-ban automata váltóval ( forrás: VOLVO Autó Hungária Kft. 1927 és 2005.12.31. között összesen 14 049 744 autót gyártott a VOLVO CAR Corporation), a kézi váltós verzió rendkívűl ritka a piacon, a mobil24.de 1 db-ot találtam Európában 110 000 km futással 11 500 Euro áron németországban, beléptetés + regadó!
Minden porcikája imádni való, a csúcs hifi, a szín összeállítás, extrák, talán az ülésfűtés ami kimaradt belőle, bár én télen nem használom, csak szép időben, még esőben sem, téli gumi sincs hozzá. Télen csak jó időben, száraz úton a szükséges átmozgató utakat teszem meg vele.
Megkap minden törődést, bőrápolást eredeti VOLVO anyaggal, tető impregnálást, zárt garázsban áll méretre gyártott kanavász ponyva alatt, igazi családtag, bár minden autómmal így bánok.
14 éves, de teljesen újszerű állapotú, a vezérlést 72000 km-nél lecseréltette a szerviz ( 180 000 Ft ), nem a kilométerek miatt, hanem a kor miatt, olajcsere is évente megtörténik (32 000 Ft), pedig alig fut az autó. Csak ketten használjuk a párommal, így a hátsó ülésen nem utazik senki és nem is fog, a szélvédő háló így állandóan a helyén van. 140 km/ó tempónál felhúzott ablakokkal a kalap a fejemen marad, a klíma nagyon fontos egy cabrioban, anélkül véged van egy forró nyári napon. Kalap, autós kesztyű kötelező, vagy leég a fejed és csúszkál a kezed a fabetétes kormányon.
Filing az van, praktikum az nincs, de nem is ezért vesz az ember egy cabriot!

Hibalista

- kürt néma, akku kábel oxidáció miatt töltés hiány 18000 Ft

Ide hordtam szervizbe

VOLVO Ivanics Székesfehérvár

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 71000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4600
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? S80 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo C70 1997 (2003 - 2006)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)