A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 850, S70, V70 (1991-2000)

850, S70, V70 850 2.5tdi 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Megszerettem

Szöveges ítélet

A történet ott kezdődik,hogy volt egy 5éves xsara kombim amit ismerőstől vettem,50e km volt benne és makulátlan volt.
1évig használtam sosem volt vele bajom ,de nagyon kevés volt az 1.4es motor ereje.
Titkon mindig szerettem volna egy v70est és ugydöntöttem kockáztatok.
Feladtam a biztosat a bizonytalanért győzzön a szerelem,bár tisztában voltam a volvo horrorisztikus alkatrész áraival mégis belevágtam.
Ráadásul azzal is tisztában voltam hogy a zsebemben lévő másfél millió forintból,lévén hogy nem vagyok hitelpárti kb egy 300e km-t futott darabra lesz pénzem.

-Kezemben volt a pénz,és elkezdtem bújni a hirdetéseket.
Megnéztem kb 6db v70 tdi-t és sajnos arra a következtetésre jutottam hogy 1,6-2mill forint között egyszerüen nincs olyan kocsi amit józan ésszel be merjek vállani.
A volvó fórumon adtak egy nagyon jó fülest,nézessem meg egy márkaszervizben alvázszám alapján hogy európán belül mikor melyek szervizt látogatta az autó ,milyen km állásnál.

Sajnos a magyarországon meghirdetett dizel v70-ek mindegyike behozott,és az első 5évében nélmetó.ban már kint beléjük került 220-260e km.
Igy könnyen ki lehet számolni a 330-380e km-es futást.
Az autók természetesen 180e km-rel voltak hirdetve.

Aztán rátaláltam 1,5mill forintért egy sértetlen (magyarországi!)850 kombira,melyen azért csúfolkodott néhány karcolás,parkolási sérülés de nagyjából egyben volt.

A tulaj is szimpi volt,8évig egy felsővezető használta és odaadta az összes jav számlát amit újkora óta javitpttak a kocsin.
Leinforlmáltam a kilómétert a zay utcában (felüditő valós 244e km!).
Igen ,ez az én autóm.

-Annyira fellelkesültem hogy le is foglalóztam (ilyet ugy is ritkán találok)cimszóval.

-Hát hozzám került.
Szembesülnöm kellett a ténnyel,hogy azért ez egy 250e km-t futott autó,és hiába volvo(nekem ez a név mindig is a masszivitást és a megbizhatóságot jelentette)azért a főleg bp-en beletett negyed millió km megtette hatását.

-Aztán szépen minden havi fizuból el,el különült 40,50,80e ft,az épp aktuális javitásokra.

-2hátsó gátló(gyári volt még benne)
-Stab szilent ki volt szakadva a helyéből,a hátsó hidnak 3centis holtjátéka volt!
-Első trapézok,szilentek.
Téli nyári gumik cseréje(mindegyik gatya volt)

Az autó amely idáig pályán életveszélyes volt,kezdett egy volvora hasonlitani.
Olyan lett mint egy sinautó!Irtózatosan stabil,jól kezelhető.

A felfüggesztés hátul,nekem egy kicsit kemény de megszokható.
-Aztán már jöhetett az örömautózás.
Jöttek a hideg napok,az autó elkezte a tipikus dizel effektust.
Nem indul.

Kicseréltettem az összes gyertyát.Akkor sem.Megnézettem az izzitást akkor sem.
Aztán belekerült egy uj gázolajszürő ,be lett állitva az előtöltés és mintha kicserélték volna!

Megszünt a kormolás,gyönyörüen indul,halkabb lett,és sokkkal agilisabb.
-Ebben a tipusban egy vásárolt audi soros 5hengeres tdi sziv dohog,amely szerintem a lehetőp legjobb választás.
-Nagyon massziv,elnyűhetetlen konstrukció,és mindez brilliáns fogyasztással párosut.

-Az autó nagyon meg,160nál forog 3400at.
szerintem ez az utazója.
Ezt ugy tudja hogy alig érek a gázhoz és innen még rendeset tol ha tolni kell.

-Tipikus országúti cirkáló.Tekintélye van,még a bmw-s tahók is képesek letérni ha meglátják.
-Az ülések fejedelmi kényelmet nyujtanak,az ülésfütés és a tempomat hihetetlen kényelmet nyujt.

-A 280as fékeket is elégnek érzem,bár van aki kicseréli 320asra.

Teljesen még nem állt össze az autó(vonyit a generátor csapágy ,lóg a kormánymü,a motorbakok is megérettek a cserére.)

De mindent amit idáig javitani kellett rajta azt nem a tipus hibájának tudom be hanem a magas futásteljesitménynek,és az előző tulaj nemtörődömségének.

Ugyanis az autó miután kikerült a cégvezető feneke alól egy fatal sráchoz került aki egy fillért! sem költött rá.

Összegzésképpen van egy rendkivül biztonságos másfél tonnál cikálóm,ami semmilyen szituációban nem jön zavarba és mindezt 8literes átlagfogyasztással produkálja.

4embernek a helykinálat fejedelmi,ha lehajtom az ülést akkor 2méteres sik raktér van hátul.
Ja és nem lopják.!

2007.nov .1

Az autó most van nálam 1éve.
1év alatt beletettem 37e km-tert,teljesen összecsiszolódtunk.
Úgy érzem egy ideig nem szeretnék kiszállni belőle.

A motor fenomenális,igazából csak főtengely szimeringet kéne cserélnem de majd csak nyáron.
Most klima felujitás következik,sajnos a párologtatóm megadta magát(ehhez a müszerfalat is ki kell venni).
Ha már úgyis kiszedik a müszerfalat rakatok bele egy uj radiátort is.

Év közben volt egy viharkárom is,szegénynek a tetejére cserepek zuhantak de a biztsitótól sikerült annyi pénz kicsikarnom hogy a fényezés új pompában diszeleg.

Egyszó mint száz,megérte a költés,gondoskodás(az autó érzésre olyan 300e km-rel,mintha egy 2-3éves kocsiban ülnék!)najó egy-két kárpitzürgést leszámitva.

Gondolkoztam uj kocsin,de ennyiért ilyen kényelmet és biztonságot biztos hogy nem kapnék.

Hibalista

- cserben sosem hagyott,ami elromlott rajta az az előző tulaj/ok
- nemtörődömségi miatt elhanyagolt kopó alkatrészek.
-
- Hátsó gátlók,trapézkar,hátsó szilentek,fékbetétek,vezérmüszij,adagolószij,diszléc,előtöltés állitás.

Ide hordtam szervizbe

Volvo szerelő,privátba javitgatja.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 260000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? xsara Következő autója? Talán egy v70d5 még nem tudom
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 850, S70, V70 1991 (1995 - 1998)

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)