A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 850, S70, V70 (1991-2000)

850, S70, V70 T5 2.0 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Akinek mindent megbocsátottam

Szöveges ítélet

Vannak nők és autók is, akiknek szinte mindent megbocsájtunk. Így voltunk mi is. Számtalan kis bűne volt: azonban ennek jó részét az előző (olasz) tulaj gondatlansága okozta. Szóval így van ez: mindig van valami magyarázat a kis megcsalásokra...
Kényelmes és nagyon hangulatos autó! Biztonságot és erőt sugároz: a 210 ló arra jó volt, hogy autópályán benzinkútnál megállva megkérdezzék, mégis milyen motor van a kocsiban. Egyszer csúnyán letolt az útról - egy svéd rendszámú 850 T5. A turbó bekapcsolása alatt lomha (a mostani v70 2T kis nyomással már nem ilyen), a futómű feszes a magyar utakhoz, de jó az útfekvése.
A fogyasztását nehezen szoktam meg (13,5 óvatosan, télen 14,5).
Az autó hatására barátom is vett egyet - meg is bánta, és mára egy boldog Subaru tulaj.
Autót szervizhez veszek, és a Volvo szervízigényes - korábban Mitsubishim volt, én ehhez az érzéshez nem szoktam hozzá.
De nyáron, 3 gyerekkel, 5 biciklivel a tetőn, csomagokkal boldogan mentünk 150-el (nem mehettem a család miatt gyorsabban :) - és ez a lényeg.

Hibalista

- Turbóhibásan vettem - ezt persze a TIP-TOP AutóKereskedés elfelejtette mondani. (Igaz, az egyik hölgy, felfogva, hogy gyermekeim miatt veszek ekkora autót, sokatmondóan "még egy átvizsgálást" javasolt. Turbó eltörött - 195 e, lambda szonda 35e, szelepszál szimering 110e, gyújtáselosztó + kábelköteg csere 100e és még sok apróság.

Ide hordtam szervizbe

Az Ivanicsnál átvizsgáltattam. Nem vették észre a törött turbót, úgy, hogy az olajat már füstölve égette a katalizátor. A riasztóhoz új kapcsolót rendeltek, mert nem működött - nem volt benne riasztó, csak távirányitós centrálzár. Többet én hozzájuk nem mentem.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Seres Károly - ennyi hiba ellenére is összebarátkoztunk. Precíz, kicsit drága - gyakran telefonos segítséget adott. 2-3 hetes várakozás - ez a minőség mutatója, kár, hogy a kocsi nem mindig szól előre, hogy mikor akar elromlani.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 87000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Lancer Következő autója? Volvo V70 2.0T (2002)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 850, S70, V70 1991 (1995 - 1998)

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)