A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » 240, 260 (1974-1993)

240, 260 244 GLE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ezüst sakál, az öreg hölgy

Szöveges ítélet

Öreg volt, de SAKÁL! Aki a Volvo topicot olvassa, az tudja, mit jelent.;-)

A világ legbiztonságosabb autója! Kényelmes, nagy dög. Tágas utastér, háromhullás csomagtartó.:-) Igazi cirkáló. A dízelmotor sem volt hangos, a soros hathengeres szépen ketyegett, bár nem volt egy megkímélt darab. Néha nehezen indult már télen, meg evett kis olajat is. Azért menni tudott ahhoz képest, 140-150-et elvitte. 7-8 liter gázolajjal (cefre) elment Bp-en is.
Extrái 82-ben (!): 4 elektromos ablak, elektromos tükör, ülésmagasság állítás, b?rülés (ezt sajnos megette az id?, meg az egyik extulaj kutyái), szervókormány, 4 tárcsafék, kurblis napfénytet? (sibeda:-)), kis visszajelz? lámpák a kiégett izzókról, meg a biztonsági övr?l (ki volt kötve, nehogy szóljon, hogy nem vagy bekötve:-)), központi zár (elég esetlegesen m?ködött). Gyárilag volt neki klímája, meg fényszóró törl?-mosója, de azt már kiszedték bel?le extulajok. Szegény nem volt kímélve. A km óra számlálója nem m?ködött, lehetett benne akármennyi, gondolom vissza is volt tekerve rendesen.

Akkoris Volvo és sakál!

Hibalista

- F?bb hibák és árak emlékezetb?l.
-
- Overdrive-kapcsolótárcsa, javítás 24000 Ft.
- Adagoló szivárgás, szervízben rosszul bekötés, ebb?l számos hiba fakadt, ez az akció kb. 100 000 Ft-ba került még az elején.:-(
- Akkumulátor: 10000 Ft.
- Önindító: 5000 Ft.
- Generátor-kiégés: 18000 Ft.
- Szervókormány-felújítás: 50000 Ft.
- Szilentblokkok cseréje: 12000 Ft.
- Kardánkeresztek: 8000 Ft.
- Hátsó lengéscsillapító, bontott: 10000 Ft.
- Kipufogó cs?csere: 8000 Ft.
- Gömbfejcserék 2 év alatt: 20000 Ft.
- Kuplungbowden: 7000 Ft.
-
- Ezenkívül olaj-, szíjak és fékbetétek cseréje.
-

Ide hordtam szervizbe

Seres Károly, Bp. XIV., Cserebogár u. 10.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Nem nevezném szerel?nek.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1982
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 2105 Következő autója? Opel Corsa C
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo 240, 260 1974 (1986 - 1993)

További ítéletek (36 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)