Jó kocsi, rossz minőség, rossz szerviz-hozzáállás
Szöveges ítélet
Azt rögtön megemlítem,hogy ha a kocsi működik akkor nagyon klassz vele minden.Amilyennek megálmodtam.Nagy és Tágas.Hatalmas csomagtér.1,6 FSI 115 LE motor.Élmény vezetni.2 oldali klima,el ablak,közp zár,állítható kormény,rengeteg légzsák.stb.A rengeteg hiba viszont elvette a kedvemet a tipustól és az összes német autótól.Az előző 6 kocsimmal nem volt összesen annyi hábám mint ezzel az eggyel.Már félek elindulni vele mert nem tudom mikor romlik el újból valami rajta.Minden kocsival jártam külföldre,de ezzel max:Bécs,vagy Szlovákia.Összel lesz 3 éves és addigra kb:100.000 km lesz benne.A többit más fogja végégszenvedni vele. Vettem volna még egy ilyet mert ha megy akkor szuper,de megingott a bizalmam benne.A következő Japán lesz,véhetőleg Toyota Corolla Verso.A hibákról és a jívitásokról dokumentumok állnak a rendelkezésemre.
Hibalista
- lambda szonda,motorvezérlő elektronika,lambdaszonda kb 3 szor,kuplung,kuplungszerkezet és lendkerék csere,a szervíz hibájából a váltó-ezt is cserélni is kellett,izzók kb:6 db,a riasztót rosszul szerelték be az új autóba és többszöri zárlatot okozott és aksit is cseréltek.3 szor autómentő(Porse-Pest Hungária-nál vettem.) 5 ször volt nélam csereautó a sok javítás miatt.a végén veszekednem kellett a csereautó miatt,pedíg garanciális volt a kocsi.Azóta nem járok a Porse-Pest hungáriához.Pár hete szoftvert frissitettek rajta,majd kábelzárlatot javítottak.(autómentővel kellett bevinni a szervízbe.)Az új kocsi átadása sem volt megfelelően kultúrált és ilyen bánásmúdban még egy tipusnál sem volt részem.A szevízzel sem vagyok elégedett mert eddíg minden tipusnál pontos időre vihettem az autót és azonnal nekiláttak a szereléshez. Itt viszont az van,hogy reggel begyüjtik a kocsikat és délután kapja vissza a tulaj.KB:1 órás munkáért egész nap nincs autó.Ez a huszonegyedik század ? Hol a megbízható Német minőség ? Én kaptam az ősszes selejt alkatrészt ? Több német kocsim vélhetőleg nem lesz az életben. Ha a gyártó cég tudné,hogy hogy bánnak a kuncsaftokkal és hogy nem akarnak semmit beírni a gar.füzetbe,mert annyi hiba van a kocsival,azt hiszem nem örülne ennek. Szervizek úgy tönkre tudnak tenni egy márkát,ahogy azt az ellenségeknek sem sikerül.60.000 km-óta az Autó Leitoldhoz járok.Ök nagyjából megfelelők,bár a szervízköltség 80.000,-ft volt(60.000-res revizió) és a kocsim délutánig a szervizé.A váltórol 3 szor letőrt a tetején lévő műanyag.A hátső ajtó sose csukódott rendesen(most sem)hiába állították be többször is.Az összes műanyagról kopik le a felső réteg(kapcsolók,ajtőfogantyúk,)
Ide hordtam szervizbe
1.Porse-Pest Hungária.XIII.Fáy u(nem ajánlom senkinek)
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Autó Leitold.XVI.ker.Veres Péter u
Ők Jók,csak a kocsi regeltől délutánig a szervizé.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 78000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Scenic 1,6. | Következő autója? | Toyota Corolla verso |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |