kényes kis trabant.
Szöveges ítélet
Cégautó , tény hogy sokat megy hézköznaponként 500-700 km ig, de az autóra vigyázva van . klimával jóformán alig bír menni nem tulzok 140 és vége, és e mellett legalább annyit eszik mint egy kétezres SDI 9 lityi. A szélvédő, többszörös javitás után magától reped tovább,válasz nagy benne a feszültség. Saját autóm biztos nem lesz német. Az előzőekben Renault hsználtam 90000 km is semmi baja nem volt, de inkább motorozok.
Hibalista
- Hol is kezdjem ? Az elejéről lemostam a festéket ,a második benzinkutas kézi mosás alkalmával ,a festék alatt( fényező mondta) metál fekete fényezés. A váltó sokszor reccsen, teljesen kinyomott kuplungnál. a kuplungtól olyan hang jön fél óra használat után , hogy rettegek mikor esik szét. Az első fék csere után a próba út közben szétesett. 45000 környékén toronycsapágycsere, két futóműállitás után zabálja a gumikat elöl hátul, stb stb stb.
Ide hordtam szervizbe
Porsche M5 . Nem tudom máshol mennyit kell várni olajcserére , itt minimum 6 óra. Hihetetlen drága, bár nem én fizetem.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Toyota,Mazda. mindenképp japán |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.6/10) |
