A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2014)

Passat Highline TDI DSG 

Az ítélet értékelése
3,4(10 db)

A céges traktor

Szöveges ítélet

Április végén vettem át az autót, Highline felszereltséggel, meg egy pár plusz extrával (LED-es fényszóró, üveg tolótetö, hátsó roló, oldalablakokra árnyékoló, mit tudom én még mi).
A végtelenségig lehetett volna extrázni, nálam a céges lízingrészlet szabott határt.
Amit most már hiányolok belöle, az a sávtartó automatika. A TFT-es központi kijelzö is látványos, de ha jól emlékszem, önmagában is 2000 euró körül volt, és csak a legnagyobb rádió/navival lehetett rendelni, úgyhogy kb. 3-4000 euró plusz lett volna.
Számomra az egyik legfontosabb dolog az ülés volt, mert a kettövel-hárommal ezelötti Passatokban az nem ütötte meg a kagetória szintjét sem. Ez a feláras ülés már méltó az autó árcédulájához is, kihúzható combtámasz, halleluja.

A belsö tér jelentös elörelépés a korábbi Passatokhoz képest mind kinézetre, mind minöségre.
A motor moroghatna halkabban is, de csodák nincsenek, a dízel dízel marad. A német autópályán lépést tud tartani a belsö sáv tempójával, de ez a teljesítmény nyilván nem mindenre elég.
Összegezve: ideális céges autó, családdal is vállalható, bár biztos van olyan, akinek kombi kellene.


Ami jó:
- Helykínálat
- Anyagminöség
- Ergonómia
- Elegendö számú és méretü rakodórekesz, pohártartó
- Hajtáslánc: a 150 lóerös dízelmotor és a DSG kombinációja remek.
- LED-es fényszóró kanyarfénnyel: remek találmány. (más kérdés, hogy csak ez a drága extra van, vagy halogén, xenon nem rendelhetö)
- A csomagtartó mérete

Ami kevésbé jó:
- A DSG-vel kúszni, finoman beparkolni szinte lehetetlen
- A müszerfal órája a szélvédöben, más müszerek az oldalablakban tükrözödnek
- Miért nem lehet 2015-ben tanksapka nélkül tankolni?
- Ha egy sietösebb etap után kényelmesen autózik az ember, nem csak a hatótáv kijelzöje mászik vissza, hanem az üzemanyagszint mutatója is, szerintem ez nettó hülyeség.
- Az ülésfütés hármas fokozatról indul, ami pörköl rendesen, szerintem egyesröl indítva logikusabb lenne.

Hibák:
A nyest megzabálta a gumiharangokat, 23 ezer kilométernél féltengelycsere, de ez nyilván nem a VW hibája, cascós csere.
Ugyanennél a szerviznél kapott valami szoftverfrissítést (nem, még nem az ominózust), azóta néha fagy a rádió/navi kijelzöje, hosszan nyomva kell újraindítani.

Hibalista

- Féltengely (nyest) - Rádió-navi kijelzö fagyogat

Ide hordtam szervizbe

Helyi VW-dealer

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2015
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Passz
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2014 (2015)

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)