A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0TDI Variant 

Az ítélet értékelése
3,0(3 db)

Már ez is Windows alapú?

Szöveges ítélet

Ez év márciusában rendeltem meg, nagy várakozással, mert addig is Passátot hajtottam már 3 éve nagy megelégedéssel. Alig 3 hónap alatt meg is érkezett a járgány. Nekem nagyon tetszett, tetszik most is, kívül belül.
Ami a kényelmet illeti, csak elől szabad ülni benne, hátul fapad. Különös elváraásaim ezen a téren nem voltak, hiszen sokat vezettem már VW-t, tudtam mire számíthatok. Még véletlen sem franciás vagy svéd kényelemre.

A motor remekül húz, elégedett is lehetnék vele, de két felettébb bosszantó probléma minden napomat megkeseríti:
1. 2000-es fordulat alatt alatt, bármelyik fitt biciklisfutár legyorsul. Ezt meg lehet tanulni kezelni, bár tudtommal a turbó pont az alacsony fordulaton kellene kifejtese áldásos hatását.
2. És ez minden határon túl megy, nagyjából minden harmadik indításkor hibajelzést ad a multifnkciós kijelző és leszabályozza a motort. Na a német csoda ilyenkor egyáltalán nem megy.

Ennek a hibajelenségnek több verziója is létezik:
1. A tempomat !-t mutat s nem működtethető,
2. Emission Workshop felirat jelenik meg és vagy kigyullad a motor ikon, irány a szervíz!
3, midkettő együtt,
4, egyik sem, de a motor így is leszabályoz 2800nál. Turbó nuku, kb 50 LE marad, a Lágymányosi hídra a Művészetek Palotájánál alig tudtam fejutni. Ezért 2x már inkább tréler vitte el.

De hogy jön ide a Windows? Mivel a szervíz, hosszas unszlásokra különböző érzékelőket is kicserélt már, de még mindig semmi, kénytelen voltam magam a hiba megoldását megtalálni. A megoldást az IT-sek adták, ahogy a PCs hibákat lezelni szokták. Gond a, reset, vagy újraindítás. És lássatok csodát! Ha indításkor hibát jelez a komputer és nincs turbó, leállítom és 10 mp múlva újraindítom. Van amikor ezt 2x 3x is meg kell ismételni, de többnyire bejön. Ha nem, jön a tréler. A röhely az, hogy erre az egyik tréler vezetője is felhívta a figylememet és azt javasolta szokjam meg, mindennapos fuvarjai vannak az új Passát megjelenés óta az ilyenek miatt.

Ezek szerint a Windows stílus már a német mérnökék terveibe is beférkőzött. Siralmas és egy 20 éves roncsatól még elfogadható lenne, de ilyen hibát és azt, hogy egyetlen szervíz sem tudja/akarja kijavítani egyetlen új autótól sem lehet elfogadni. Pláne nem egy 7 milliós "német" autótól, hisz azok olyan jók...
Legközelebb Volvót veszek, vagy japán autót. A németek, meg tanuljanak meg autót csinálni.

Hibalista

- Légmennyiségmérő
- Szívónyomásmérő
- Tempomat kapcsoló
- Fedélzeti számítógép

Ide hordtam szervizbe

Porsche Pest

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Gocsejauto Zalaegerszeg

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Passat 1.9 TDI Következő autója? Volvo V70
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)