Passat PD-TDI vegye meg a papi
Szöveges ítélet
Mindíg is valami nagyobb méretű dizelt akartam.Végül is nem volt ismeretlen az autó.Több ismerősömnek van pd tdi passat-ja.Az biztos,akinek nincs pénze fentartani és ismerőse sincs aki szervizelné annak nem ajánlom.Mint minden modern dizelbe ebbe is bent van az a sok elektromos szar+mérők amik meghibásodhatnak.(nálam még nem szart be semmi).A nagyszerviz olajal 110e+szerelés.Jobb helyen 20-30körül megcsinálják a szervízt,csak vigyázni kell hova visszük.Márkaszervízbe,meg (nincs hozzá programom) sufniba ne!!!130 ló szerintem elégséges teljesítmény,(haveré chippes volt,az jobban ment:).)101 lovas biztos elég halott lehet.Lengőkar szettet már megvettem hozzá,nem mint ha kéne de most volt akciós 70e kostált.Nálam nem nagyon megy 6.5alá a fogyasztás.(90es temponál még nem mértem:).)Ami bosszant:belső műanyagok kopása,szerintem a fényszorók is gyengék(a xenon biztos jobb),városba 4.-ben haldoklik a 3as meg sok.(6sebességesnél áll. nincs ilyen baj???) felszereltsége nekem megfelel.Tolatóradar,ESP,4 lufi,fűthető ülés és tükör,plüss,man. klíma.Ja:ha valaki gyilkolássza,a féltengelyek úgy fogynak hogy bámulatos.chippelt verzióban,néha kikapcsolt ESP-vel 20-25000km vad vezetés melett.Amúgy egy csukló 10e.Csak ha Lehúzlakbácsi javítja akár 50e is elkér oldalanként.Meg halottam már olyat hogy 150e fizetett valaki anyagárral.És a faszi aki csinálta ezt a szervízt,oda jár vásárolni ahova én.2 órás munka 130e-ér,számla nélkül.ANYÁD!A lényeg:bármien géped van A-Z-ig,előbb érdeklődj fórumokon,márkatársaknál hogy hova vidd.Azon ezreket-százezreke lehet sporolni;) Ui.:Azóta lett fékbetét cserélve.Még időben észrevettük hogy el vannak repedve a féltengely gumiharangok.Rögvest ki is cseréltem.A hengerfejen hátul a vízcsonk is elvolt öregedve azt is cseréltem.Jó hogy áttnézzük néha a szerelővel eggyütt.Gondolom ha szervízbe vittem volna,akkor 2honap alatt elcsöpögött volna a vizem+vehetnék féltengelyt.Ezér jó ha valaki egy csöppet ért a saját szamarához.Az egészet hibákkal együtt úgy kell nézni hogy még most sincs benn 2.4millába,és azóta voltunk új kisautókat nézni 2.nak.Hát nem csak a müanyagok kopognak a 2-2.8mill.közti árkategóriában.Úgy döntöttünk veszünk valami 4-5éves használt autót.
-Na.Már eltelt némi idő és tudok bővebb infókat is.VW Fannok lapozzanak most máshova. Jött még elő pár hiba azóta és ajna nem ez a baj!A kocsit hitelre vettem,(bolond lettem volna kp.-re).Azóta jópár 10000-belement.A Magyar szar utak lehet mindent megmagyaráznak.DE! Elég kellemetlen hogy szinte évente a futóműre költök pedig KB:17000 megy bele.Én nemtudom de a vezetési élmény 00.a td 2golfomban több örömet leltem.Asztmondják hogy a Toyotának a vezetése még ennél is érzelemszegényebb.Na akkor azt komolyan felgyujtanám!Nem pályázok vele igy 140nél többet mifelénk nem lehet kihozni belőle.Napi 5000kamion,hát ez van.Én még mindíg nem tudom miket írnak sokan a motor meghibásodásairól.nálam semmi baja ,igaz mindenből csak a jót kapja.Pedíg biztos előjönne,mert szerintem egész európában nem kapcsolgat annyit senki fel-le mint én.Szerintem ha valaki passat-ot akar .aludjon rá 1-et.Család meg minden csomag az belefér.90-120 között nyugisan 6literrel a világ végére is elmegy.Lehet ha szarrá chip-peltetem még lenne valami élvezetes benne,de akkor meg széthullik a motor.Ez nem fiatalnak való.Vagy valami higanyvérűnek.Én többet vártam tőle.Ez van.Most próbálok megszabadulni tőle.
Hibalista
- -kuplugtárcsa,lendkerék 120.000
Ide hordtam szervizbe
-
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | t4 | Következő autója? | hát örülnék majd egy a6 3.0tdi-nek |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |