A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2000-2005)

Passat 1,9 PDTDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Passat 1.9 PDTDI 132 HP Ez még anyagból van!

Szöveges ítélet

Előzmény:
2011-ben egy szép napos délután, álltam a Dunakeszi Tecsó áruház előtt, vártam a pirosnál. Előttem egy csóró Fiestás szintén, a következő pillanatban arra eszméltem, hogy a visszapillantóban egy Suzuki nem észleli a sor végét, ami igen kellemetlen következményekkel járt számomra..
Akkori 1998-as full extrás automata 1.9 TDI passatomat egy SX4 hátulról telibe törte, úgy, hogy leszakadt a motortartó bak, és kiszakadt az ülés, amiben ültem.... (az öreg szerint !!30!! al ment....)
Szegény hófehérke passat ment a levesbe, és elindult a vadászat új taliga után.
Megvétel:
Rengeteg használt autó megvizslatása után, maradt az elhatározás: nekem ismerőstől kell verda, mert (tisztelet a kivételnek) lepukkant, visszatekert a világot 3x körbejárt vackokkal van tele a net.
Itt jött rögtön képbe a melótársam, akinek volt egy épp megfelelő kombi 2002-es 1.9 PD-je.
Már csak meg kellett győznöm, hogy ez KELL NEKEM.
Mivel Ő 3-ik autónak használta, 2005-ben hozatta be magának N.O.-ból tudtam hogy nem kriptaszökevény, csilliárd kilóméterrel a motorjában.

Jótanács a következő passat után kutatóknak:

HAHÓ EMBER! Szerinted létezik olyan állat, aki azért vesz kombi dieselt, mert csak évi 10.000 km-ert akar vele menni????? Komolyan elhiszed, hogy egy svájci orvosé volt? Idős kisnyugdíjasé?
Update:
Elég sok olyan véleményt olvasok, amiben T. Fogyasztó vett egy valamilyen előéletű, valamennyi km-ert futott gépet.
Leírja, hogy ilyen szar, olyan szar, majd gyorsan hozzáteszi, hogy sose vesz többet ilyet..
Probléma: Amit lát a km-er órában, az ugye legtöbbször NEM a valóság, és ehhez képest kell neki költeni az autóra, mert szerinte 170 ezernél PD elemet kellett cserélni, 190-nél meg kettőstömegű lendkereket.
Akkor fussunk neki még 1x:
NEM annyi km-er van a kocsitokban, hanem kb. 2x annyi!! Vagy 3x!
Így már érthetőbb, hogy miért kell 170e km-nél kettőstömegűt, vagy PD elemeket, vagy futóművet cserélni?
Az enyémben most 220.000 ezer km-er van, GYÁRI futóművel, gyári kuplungal, és gyári kettőstömegű lendkerékkel....
(aki kétkedik keressen: varaljaizoli kukac gmail pont com)
Fel kéne ébredni gyerekek, akik 170 ezerrel akarnak autót venni, azok ne is olvassák tovább!!!!!

Szóval:
Kiszekáltam a melótársam a világból, és 2 hónap alkudozás után enyém lett a GÉP!
Imádtam, hatalmas, kényelmes, és ment mint a mérgezett mauser.
Egészen addig, míg a turbó le nem kókadt a helyéről.
Előző gazdija elballagott egy (most nem nevezném meg) csipptuningosszakértőhöz, aki anyjáig kitekerte a GT1749 VA turbóm változó geóját, és csóró turbó ezt nem szerette.
Gyerekek....
Úgy ment a hülyére írt szoft-al, hogy féltem benne.
a 215/55 R16-os gumikat úgy kente el még 3-ik is, hogy nem volt ellenfél..
2-3 hónap ilyen huligánkodás után, mikor már kezdtem volna lenyugodni, turbócsere.
Elvittem vissza iratni a szoftot, mert az amivel megvettem gyilkos volt.
Azóta egy sokkal kellemesebb, normálisra optimalizált szoftal használom télen nyáron, és eddig nem hagyott ott sehol.
Azt hiszem még sokáig megmarad, kivéve ha egyik Dél-Pesti kollégám úgy nem dönt, hogy a szalonban vett SupesB-ét, ami 7 éves és 48.000 kmer van benne, el nem kívánja adni.
Akkor váltok. :)


Update: 2014.november. 07.:

Idén (2014) tavasszal megállt a fűtésem, és nyáron jött egyszer vissza, úgy egy hétre. Szét akartam szedetni, mert a szerelő szerint, a fűtésradiátorom makkant meg, de ehhez ki kell szedni a komplett műszerfalat... Elmaradt a kiszerelés, de valamilyen számomra ismeretlen okból ismét "lett" fűtésem, ami így november környékén nem elhanyagolható...
A felújított turbó szépen megy, olaj Motul 10e km-ént, (váltottam a Castrolról, mert nagyon hamisítják...) a nívó pálcán 10.000 km alatt 1-2 mm csökkenést látok..
A futóműben kicsit kotyog valami, lehet a GYÁRI 8 lengőkaros megoldásban, mostanra kopott valami ki... Ja a lényeg.: 243.000 km mutat az óra, az autó köszöni szépen, még mindig megy.... :)

Hibalista

- Turbó lekókadt (a szoftver miatt) - Dupla fékrásegítő vákumdob, az akkutálca alatt van egy kis gumidugó szerűség, ott szeret eldugulni, erre kell figyelni!!!

Ide hordtam szervizbe

Abelovszki János XIII. Röppentyű u. 56.30/971-36-negyvenegy

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 187000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Passat 1.9 TDI automata Következő autója? SuperB
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2000 (2001 - 2005)

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)