A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (1996-2000)

Passat 1.9 TDI, CL EUROPE 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

Gizike, a világ legjobb autója

Szöveges ítélet

Soha rosszabb autót!

Gizikébe kb. 50.000 km-t tettem bele, sosem hagyott cserben:

Voltunk vele nyáron, Magyarország-túrán, télen a Francia Alpokban, rommá rakva csomaggal, sícuccal, 4 emberrel, krumplival (csak csónaknak neveztük, a megrakodás alapján vélhetöen felvett formája miatt, és ahogy tengerként szelte az olasz autópályát :)), 2000+méter, hóesés, szerpentin, hólánc nélkül, második lendületre sikerült ;)

Aludtunk benne, ettünk benne, buliztunk benne.

Cégünknél dolgozik egy krapek, töle lett az autó, ott az anyuka (nem) használta sokáig. 1400 eurómba fájt anno. Frissen cserélték benne gyárilag, eredetire az automata-váltót, sokaktól hallottam, hogy ez az egyetlen gyenge pontja ennek az autónak, ebben a konfigurációban. (olyan 70-100e km-t szoktat adni a váltónak)

Automata váltó, tempomat, napfénytetö, klíma (automata), mi kell még?!

Pont annyi elektronika, ami még támogatott, de nem szólt bele (nincs az a kis black-box, ami a mai autók agya ott a motortérben), 110LE szívó-turbó dízel, kellemes dinamika, hely mint egy hangár.

14-es kerekekkel futott nálam csak, istenem de olcsó volt a Kumho, tesztgyöztes rá (€50 darabja). Olajat nem nagyon ette, szinte csak péntektöl-vasárnapig használtam (akkori kedvesem, most feleségem) látogatására Bécs-Szeged, ill. Bécs-Pest. Biztosan jót tett neki ez a használat. Aztán Szegeden, feleségem is használta 2-3 hónapig, tette dolgát, nagyon szerette. Legjobb barátom nevezte el Gizikének, színe alapján ugyebár nö választhatta. Aztán idövel megszerettem ezt a színt, mert a parkolóházakban egyböl megtaláltad.

Mai napig sírok utána, sajnálom, most szerintem Szerbiában tündököl valahol, ha nem ette volna széjjel a rozsda és a feleségem nem indítványoz ellene vétót, még a mai napig hajtanám.

Nem tudok elfogultság nélkül nyilatkozni, mert ami elromlott az tervezhetö volt, mindig saját lábon ment a szervízbe, belseje, ja, kicsit unalmas volt, azt hosszú úton már unni lehetett, de amúgy iszonyatosan megbízható és kiszámítható autó volt kevés fogyasztással. Hajtani is lehetett szépen. Hátul is imádtam ülni, kartámla + kényelmes ülés: instant alvás deluxe.

Hibalista

- Rozsda - eleinte csak ajtó, kerékív, oldalsó elemek, utána nem engedték át a vizsgán, mert a lefolyók hátul teljesen eltömödtek és átrohadta kasztni - - Hütöfolyadék elfolyt, majd megmaradt, majd elfolyt, majd megmaradt... - - Valamilyen tömités ami a blokkon volt, ott kifolyt a forró gázolaj, majd azt hiszem eleinte a forró gázolaj cspegtette széjjel a hütövíz csövét... - - Ékszíj-merevítö (generátor, klíma) eleinte csak alapjáraton cirmogott (nagyon tipikus hang, sokat hallom 3-as golfoknál, régi passatnál), aztán kattogott aztán szakadt a szíj - saját lábon ment szervízbe. Merevítö, görgö lett cserélve, egy idö után megint kezdte a hangot... - - ABS szenzor hátul bemondta az unalmasat, ez a kisebbik dolgok egyike volt - - Hátsó kerékcsapágyak lettek cserélve - - Ablakemelök, zárak mondták be az unalmasat (hátul) - - Eladás okai pedig: klímarendzser UV-s-festékes vizsgálat után sem mutatta ki, hogy hol szelel (olyan 1,5-2 hónapot bírt mindig egy töltéssel), tehát fémrészeknél, tehát valószínüleg a hütö lett volna, 300 Euró+; turbó nyomta egy kicsit ki az olajat, teljesítményben sem volt már toppon, tehát legalább egy turbószervíz, aztán pedig a rozsda miatt nem nagyon engedték volna már át. (Olyan €1000-2000-ból lehetett volna up-to-date-elni és akkor inkább már újabb autóba fektettük)

Ide hordtam szervizbe

Zsolti Óváron - hát eleinte jó volt aztán egyre jobban kullantott bele, hogy mi a sorsa az autónak, így amint elhoztam az autót, két utcával odébb már ömlött a zöld hütöfolyadék az autóból, fordultam is vissza, újabb egy hét várakozás...

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Bosch Autószervíz Csepelen - Ilonka volt a Vezetékneve? Sanyi azt hiszem. Nagyon megbízható, nagyon rutinos, csak annyit kérdezett a végén, hogy "te, meddig hozod még ezt nekem ide??" - mindig korrekt volt, mindig felvázolt minden lehetöséget, bármikor ajánlom német autókra. Nem vállalt mindent, ilyenkor elvitette az autót máshoz, nem szívesen szerelt minden fajta autót.Így korrekt. Én sem értek mindenhez.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Strada Következő autója? Altea
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 1996 (1996 - 2000)

További ítéletek (177 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)