A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (1996-2000)

Passat 2.5 TDI A 

Az ítélet értékelése
3,3(4 db)

Élvezet, nem itthonra

Szöveges ítélet

Az előző autóm (Alfa, http://nepitelet.hu/?op=itelet&cat_id=35670 ) után kicsit ingerszegény. Volt amíg a második héten be nem pótolta az érzelem kiváltást. Annyira jól sikerült neki egyszerre leadnia 2 hét hiányát, mint egy precízen kivitelezett tarkórúgásnak. Vasalt bakanccsal.
Kezdjük az elején.
Régóta elhatároztam h német autóm lesz. Az alfák szerelemből történő, megvásárlása, és bolondságba hajló üzemeltetése után. Újra, mert volt már német autós tapasztalat. A Golf I kicsi volt, ráadásul 4 gangos GTI, amit az előző tulaj halálra hajtott. Én helyreraktam, de belefáradtam az apró mindazonáltal állandóan előforduló hibákba. A Ford Scorpióm méretben, motorban, váltóban(automata) megfelelt. Imádtam. Nem adták meg a jobb kéz szerinti elsőbséget :) A Fábiáról pedig csak annyit h 1évesen hengerfejes lett. De kitartottam a gondolat mellett h nekem márpedig Német minőség kell. Megkaptam :D
Az autó minden földi jóval meg van áldva. Navi plus, bőr, automata, tetőablak. Rendes oldaltartású ülések, minőségérzet mesterfokon. Igenám, de elinduláskor kiderült h a megtett sok kilóméter nem múlt L nyomtalanul. Vagy az előző tulajdonos perverzióból beépítetett a műszerfalba egy nyünnyögőt. Menet közben pici, alig hallható tartományban a következő hang szűrődik az anyósüléssel szemből: nyíí-nyíí-nyíí. Mondanom sem kell h a válium az utazótáska része, mert szerelő nem született aki megtalálta volna a hang forrását.
A belehajtott kilóméterek alatt 8 literes átlagfogyasztás volt a jellemző. Városban sajnos ez bővel 10 liter felettit jelent(cca 11-12), országúton meg olyan 6,7-7,2 közöttit. Tempomattal, 100nál nem többel.
Az automata teszi a dolgát rendesen, mindíg a nyomatéktartomány legjobb kihasználásával. Imádom. A tiptronic részt nem használom, értelmetlennek tartom egy ilyen jó konstrukció mellett.
Minden flottul működik, teszi a dolgát.
Igaz a kick-down az automatánál szolgált egy kis meglepetéssel. A tempomatot bekapcsolva, azzal gyorsítva akartam egy teherautóhoz beállítani az autó sebességét. Igenám, de azt elfelejtette a kézikönyv megemlíteni h ha 10 másodpercig folyamatosan lenyomva tartom a + gombot, akkor a váltó visszavált egyet, és mind a 310Nm-t rászabadítja az aszfaltra. Szerencsém volt h nem jöttek szembe, és meg tudtam előzni a kamiont. :S
Ami meglepetésem volt még az az hogy a tetőablak néha fogja magát és valamilyen nyitott állapotában megáll. A kapcsolót újra ingerelve eljut a mozgásfázis végére, rendeltetésszerűen. No de kérem, német minőség?!
Minden hibája mellett szeretem. Csendes, komfortos, és ha szívroham visz L a nyünnyögő miatt, mos, főz és gyereket is nevel.
Most alkatrészre várok hozzá. Egy végfok tönkrement a motorvezérlő számítógépben. Július utolsó hete óta nincs hozzá alkatrész. Bepipultam a márkakereskedőkön, mert azon túl h csak az új 290 ezer forintos alkatrésszel akarnak kiszolgálni, 3 gyorscsatlakozó visszahelyezéséért 80ezret akarnak kérni.
Megjegyzem h Ausztriából a gyári alkatrész majd 30%-al olcsóbb...Azt már tényleg csak marginálisan h pénzvisszafizetési garanciával, bontott vezérlőt 85 ezerért szerdán postáztak nekem. Ennyit Magyarhonról.
Éljen a Passat!

Meh...300'000 km alatt a vezető alatti GYÁRI szőnyeg kezdi megadni magát.

Hibalista

- A megvásárlást követő második héten egy computer modul végfok hiba. Márkaszervíz: 370´000 HUF, és csak Németországból rendelhető. De ha minden igaz 85 ezerből sikerül megoldani. - Más még szerencsére nem...ne is adja Isten. - - Ápdét: a dolog valóban megoldódott, még tavaly.Azóta az autó hibátlan.Nyünnyög, de hibátlan. - - Ápdét2: volt egy vákumcső repedésem, ami miatt elment a tültőnyomás, de a szerelő 2 óra alatt megtalálta, cserélte 5000-ért. Ugyan nem tudom mi és hogyan de azóta az autó dízelesen büdi lett, igaz legalább színek nélkül. - - Ádpét3: Megérett az idő a váltó olaj cseréjére. Alig-alig tudtam lebeszélni a szerelővel h mikor is fér bele mindkettőnk idejébe a 2 nap.Felkészített hogy nem lesz olcsó, de nekem mert már régóta húzódik baráti árat mond. Horrible dictu 81ezer volt. Nemsokára kell a vezérlést cserélni, arra nagyon kíváncsi leszek h mennyit kóstál?! - - Ápdét4: Megvolt a "kötelező" izzító gyertya csere.Egyszerre 4 db ment tönkre.6 db lett cserélve, 31 ezer magyar forintért.(Bosch). Menet közben megót a sofőr oldalán az ülésfűtés. 24ezer+munkadíj. - - Ápdét 5: Eljött a rettegve várt nagyszervíz. Első féktárcsák+betétek, hátsó fékbetét, első futómű szilentek, olajcsere, vezérműszíj+pumpa+görgők. Munkadíjjal leheletnyivel 400ezer fölött. Amikor a nyári nagy melegek voltak az ABS visszajelzője elkezdett világítani egy STOP ABS STÜRUNG felirat kíséretében. Vélhetően a Bosch megint alkotott. Most intéződik Ausztriából a használt, uh még nem tudom mennyibe fáj. - - Ápdét 6: 315'000 km. Kirügyezett a bal hátsó kerék ív. Hál az égnek nem rohadt át. Az elmúlt 50k km alatt, volt 2x légtömegmérő és egy üzemanyag szűrő kényszer csere. Jah meg a gázolajat szállító EREDETI gumicső elporladt és ki kellett cserélni. (3000 HUF) Különben az olaj és szűrő cserékkel beérte.

Ide hordtam szervizbe

VW Siófok: fel sem merült a gondolat bennük h esetleg garanciás de használt alkatrészt ajáljanak...

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Ábrahám Zsolt(Szeged-Szentmihály): a srác egy Isten! Verbális diagnosztika alapján előre megmondta mi a baj. Igaza volt. Körbehívta külön kérés nélkül az összes bontót. Csak akkor adta már fel amikor külföldre kellett intézkedni!Ápdét: Zsolti szereti a jaófajta édességet: le lehet kenyerezni csokival v cukorkával :D

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 194000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 62000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 164 3.0 Következő autója? Szemezek egy LS40-al a 92-95-ös évekből
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 1996 (1996 - 2000)

További ítéletek (177 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)