Malacorrú - a VW utolsó mohikánja
Szöveges ítélet
a Mozaik utcában láttam meg és szerettem bele. 6 év mercizés és 1 év toyotázás után úgy éreztem: ebben vagyok otthon. Apámnak három bogara volt. Az utolsó bogara lett az én első autóm. Aztán volt egy Jettám is, én pedig a VW-t családtagnak éreztem.
A szerelőm szerint ez a VW sorozat utolsó olyan darabja, ami megfelel a német precizitásról és az elnyűhetetlen autóról szóló legendáknak. A most 15 éves járgány kétszer hagyott cserben, mindkétszer a légkondi szívta le az akkut, ráadásul hosszabb úton. Komolyabb probléma nem volt vele, a kipufogót kellett egyszer kicserélni és most megint cserére kezd érni.
120-200e km között az átlagfogyasztás 9 l körül volt, a 200ezres gyári előírásban szereplő beavatkozás (valami felfúrás) után az átlag 7,5-8 közé esik.
Egy kicsit többet foglalkozom vele, talán ennek köszönhető, hogy az eredeti fényezés van rajta és jól néz ki. Az első és a hátsó fekete műanyag lökhárító kezd fakulni egy kicsit, a króm feliratokat és emblémákat már akkor kicseréltem, amikor a fényüket vesztették. Fapados darab volt, tetettem bele ülésfűtést, elektromos ablakemelőt, központi zárat, ilyesmit.
én vagyok a http://malacorru.blog.hu
Hibalista
- kipufogó 130e km-nél, toronycsapágyak 200e km-nél, kormány-gömbcsukló 240e km-nél, csomagtartó zár befagy
Ide hordtam szervizbe
Siklósiék, Pilisvörösvár
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Toyota Avensis | Következő autója? | Toyota LC |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |