Malac Passat 0km-rel. Csak szeretni lehet
Szöveges ítélet
Az autót ajándékba kaptam a jó magaviseletemért. Az az megszereztem a jogsim és nem lopkodtam jogsi nélkül az apám autóját. Jutalomból megvette szalonból, mert tudta hogy nagyon tetszik nekem. Én már letettem róla, mert akkoriban piszok drága volt újonnan. De apám megtehette hogy megvegye mégis. Nos.
Beülsz a fotelba ami benne van, letisztult egyszerűség fogad, minden a helyén. Az autó szinte a kezedhez simul. Fogod a kulcsot és elfordítod, mély moraj elnyomott hangja onnan elölről, de semmi jel arra hogy egy oroszlán van odabent, brummog.
Egyes gézt adsz, szinte alapjáraton elindul, mint egy diesel. Nyomaték az van. Ekkor jut eszedbe 1.8i plusz kompresszor az az G60 feltöltő, amit később a Conrado is megkapott. 160 paci az már nem kis ménes.Gázt adsz és négy kerék feszül az aszfaltnak. 7 sec és 100-on van (gyárilag) én ennél mértem jobbat is. előzésnél nem kell gondolkodni, ez befér bárhová csak lépj oda neki. meg se lehet állni. Kamion előtted 80. Kinézel, valahol közelít egy autó, de te tudod hogy még beférsz, index ki géz, index vissza és már elfelejteted a kamiont, leírni több. még 5 másodperc mire a másik autó oda ér. Ez az a vezetési élmény ami megfizethetetlen. De ez nem látszik rajta, egy mezei passat kinézete van.
Hibái nyűgjei vannak. ha hajtod eszik, akár 15 litert is. Vásroban min 10, 11 liter, kint hmmm. ha nem érdekelnek a trafik, akkor az utazója 140km/h akkor már dolgozik a G60 benne, és a compjuter (főleg hogy állíttattam rajta) elveszi a benzint, mert a kompressziós nyomásból tartja a lendületet szinte. Így 6.5 liter az étvágya. Vegyesben is megelégszik 7-8 literrel. Egy biztos nem bevásárló autó ez a típus, inkább túra kocsi. le a térképről vele. Jártam külföldre, és nem fáradtam el vezetés közben. Szinte pihenten ébredtem. Nem kellett lesni hogy hogyan előzzek, vagy mikor. Ment és kész.
Ami kopik azt rendszeresen cserélni kell, az olajat is illik időben cserélni. Az öregedés során egyszer a fűtő radiátor adta meg magát elöntve a hűtővízzel a vezető oldali lábteret. Műanyag a széle a fémre rápréselve. A műanyag ahogy öregszik előbb utóbb enged. Típus betegség. 2010-ben is mint amikor megvettem, ha volt benne benzin, márpedig volt, akkor beültem és ment. Soha sehol nem hagyott ott. Mikor dugattyú ész gyűrű törése lett a 2. hengerben, akkor is haza vitt. Elnéztem akkor az időt, és nem késhettem. Főiskola Kecskemét, Békéscsaba belváros távot eszement tempóban (45 perc) tettem meg vele. Nem csoda hogy akkor immár tízen sok évesen nem bírta. De jó hír annak aki ilyet még mindig szeretne. Cserélhető hüvelyes, így nem kell fúratni egy ilyen baleset után.
Eladtam mert megvoltam szorulva. 2010-ben vitték el tőlem első gazdásként 1.7millióért egy idős ember. Szerintem tudta mit vesz. Vissza vágyom azt az autót. És nem nyugszok míg nem lesz újra ilyenem, vagy hasonló teljesítményű újabb kivitel.
Most egy suzukim van. 1.3-as és és föld, ezzel se nem hajtok, se nagyon nem is előzgetek. A régi rutin még bennem van, és inkább nem előzök akkor sem ha lehetne, nehogy meglepjen a kis autó. Nekem őszintén kicsi is.
Passatot akarok újra B3-ast vagy ahogy ismerik Malacot lehetőleg 100Le környékit ha G60-as már nem is találok.
Ennyi.
Hibalista
- ezen hosszú idő alatt egyszer gyűrű törése volt (akkor már korosan 17 életév) - A kopó alkatrészeken kívül más baja nem volt.
Ide hordtam szervizbe
Gyomaendrődi magán szervizBékéscsabai Márkakereskedés
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Békéscsabai Márkakereskedés
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 19 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 287654 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | swift 1.3 Gc |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |