Már mondhatom : jó!
Szöveges ítélet
Ami nincs, azzal nincs gondom. Bár nagyon hasznosnak bizonyult minden, ami mégiscsak van benne, pld. a klíma, az Abs és társai. Az egyhatos motorral elvagyok. Ami jó az az országúti fogyasztás, ami kb 6-6,8 l/100 km (kb 140-es utazóseb. mellett), a városi már nem ilyen jó, mert az 9 meg egy kicsi. Átlagra kijön a 7. Nagyobb sebességnél is stabil, jól fut és kényelmes. Mindent egybevetve: pont elég jó.
A kefés mosók ugyancsak nyomot hagynak rajta. Persze fel lehet kemény viaszolni, de hát ? apróság. Ami viszont nem, hogy minden galamb maradandó nyomot hagy rajta.
Voltam hóban néhányszor, az nagyon tetszett.
update: fékbetét és tárcsa csere . nem volt szükséges, csak nehéz volt kitalálni a pontos méretet. Szerelték 315 é 280 között négy méretben. Ha meg már levettem...
viszont a vezérléssel nem vártam 80 ezernél csere. Érdekesség: Dayco vez.szíj, a hosszbordás meg made in japan volt rajta. A szíjon már látszott a varrás csak ezért nem vártam .
update. 2010. A klímakompresszor rossz. Persze, rossz volt az mindegyik (1K0 820 803 N) - mondja a vw szervizes. Ki is cseréltük garanciában mindet!
-Most nekem? , Ha jártam volna rendesen szervizelni, akkor elengednek a teljes árból 40%-ot. 300 000 Ft, mínusz 40% az még mindig magasan több, mint a valós költségem egy valeo kompresszorral.
update: 2011.11. Sikerült némi vadkárt elszenvednem (balról beugrott néhány őz, akiket elsodortam, de nem ütöttem el. Millió felett a kár, de ez nem a kocsi hibája.)Viszont mi sérülés nélkül megúsztuk. Lehet ez szerencse dolga is,de semmilyen biztonságot érintő dolog nem sérült.
update: 2012.02. Szerencsére sikerült három hengerrel is hazajönnöm, bár ötszáz km-re voltam. Hibakódok sorozata a gépben, de ne felejtsük el, hogy mechanikai hibát nem tud kimutatni az elektronika. Kettes henger kompresszió 0 - szívószeleprugó törés.
Update: 2015.07.22. A gyári nyári gumi garnitúra cserés lett. Volt már benne 160 ezer (!) km. A mintázat alapján 5-6 mm még elment volna, de lassan "tojás" lett meg 9 éves.
Up: megyek vele.☺ Igaz legutóbb egy hosszabb úton közel három órát egyes alapjáraton a forgalom miatt. Kibírja.
A mai napig nincs (látható) olajfogyasztás az 5w-30-asból.
Ez igaz a 300 000 km-es olajcserére is
Hibalista
- Két és fél év után a klímaszivattyu mintha engedne egy kis olajat, néha ropogós hangot is ad, de még nincs orvosság. - update: a negyedik évesen a vizsga utáni héten megadta magát a klímakompresszor. - update: Eltört egy szeleprugó! Miért érdekes? Mert egy háromezer FT -os alkatrész + járulékos költségek. 180440 km.-nél - Ami kell még: 160 ezrenként egy lambdaszonda (gyári előírás) és a generátor szabadonfutó is - bár mostani 80 ezer után beállt, ezért csere egy jobbra.
Ide hordtam szervizbe
Minden autómat magam szerelem és szervizelem.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Bozó Pál Miskolc-Görömböly (csak a legjobbakat tudnám mondani)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 300000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Scudo 1,6 | Következő autója? | korai |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
