A hintó ami 1150 km-ig nem áll meg...
Szöveges ítélet
Hol is kezdejem. Hosszas keresgélés és válogatás után a GOLF V TDI lett a befutó. Ez egy 5 ajtós (a képen látható pont olyan mint a családé) ezüst PERFECT felszereltség. Van benne minden ami kell, most nem sorolm mert akkor csak az exrtákat írnám 1 oldalon keresztül. (a VW honlapon az autó konfigurátor-ban össze lehet állítani, én is ott döntöttem a járgány mellett) Az autó kiváló, precíz német minőség. Nem zörög, nem kattog még rossz úton sem (átlag társaihoz képes). A futómű finoman hangolt, lágy rúgózású, de ugynakkor bármelyik kanyrban megállja a helyét. Ahogyan azt német teszt oldalakon és a szervizben megtudtam a GOLF V. az egyetlen VW termék aminek minimális a futómű problémája.
Az ülések kényelmesek, az utastér elegendően nagy, a csomagtér is.
Az audio rendszer lehetne komolyabb, de nem panaszkodom. Dj nem vagyok a zenét meg nem 10-es skálán hallgatom, hogy a rohamkocsit észrevegyem. :)
A motor.: kiváló 1.9 TDi 90 LE-s motor. 1900-as fordulatnál dolgozik igazán a turbó és ezt teszi 3100-as fordulatig. 4700 a leszabályzás innen egy tapottat sem mozdul. Én megtuningoltattam, 20eFt és eléggé hatásos 20NM és 12-15 Lóerő. Így ugyan azt tudja mint a 105 lovas társa 200eFt-al többért! (20eFt vs. 200eFt, ja és baja semmi nem lesz!!!)
Azt hallottam, hogy a VW GOLF ill. PASSAT modellek tipushibája a lendkerék, de ezt megcáfolom, mert csak 2.0 TDi-nek a gyengéje és a Tranporter-nek. POLO GOLF, TOURAN, stb 1.9TDI jó! (szerelőm mondta, ezzel bajod nem lesz és a világból kimész). A fogyasztás hihetetlen.: ha nem taposom (80-110 között: 4,7 liter; 110-130 között: 5,1 liter; 130-160 között: 6,7 liter. Persze ez egy sebbességen tartva és nem gyorsít aztán lassít vezetésnél kevesebb!!! A PDTI-vel kapcsolatos hiba és rossz motor című "lemez"-t is elutasítom. Ha a piacon jobban körbenézünk még a Honda-ban is a magas nyomású befecskendező rendszer van. Annyi szent, hogy nem Ukrán gázolajjal kell járni, mert attól TUTI megáll, aztán lehet mondani, hogy a PDTI egy sza*. Ha rendesen kúton tankolsz és nem TEXACO, akkor bajunk nem lehet vele.
Mindent összevetve az autó jó és bár a 5,8 Mft-os irányárból lett 5,2 Mft ez még így is sok egy diesel motoros kocsiért. Na de nem 3 évre vettem, hanem legalább 6 évre. Viszont ezért 3év garancia vagy 100eKm jár ill, Assitant éjjel nappal az EU-ban, ami évente (az első szerviznél kell először fizetni) 2900 Ft+áfa. Ki lehet számolni, hogy megéri e?! IGEN!
Később még írok ha lesz tappasztalatom.
ÜDV. S.N.
Hibalista
- Még semmi. Remélem így is marad.
Ide hordtam szervizbe
FRANCO KFT. Debrecen
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 21357 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 316i | Következő autója? | VW Passat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |