A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1991-1999)

Golf 1,4 CL Europe 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

„Sárkányzöld Európa…”

Szöveges ítélet

Ismét egy Ausztriában vásárolt és továbbra is itt használt autóról írok.
Ami meglepő, hogy a családtagként szeretett és második (néha talán harmadik) autóként használt Golfban mindösszesen 65500 Km volt!
Ahogy lennie kell, a Golfoktól megszokott helyen rozsdásodott egy kicsit (az első sárvédő alján és a küszöb elején). Ennél sokkal „látványosabb” fénysérülések is voltak a sötét metálzöld autón, amelyeket a parkolási nehézségekkel küzdő családtagok okoztak rajta.
Már megvételkor akadozva működött a tetőablak, de így is használható, csak pici türelem kellett hozzá.
Az autóval dolgoztam, így naponta igen sokszor kellett beindítani, ezért röviddel a vásárlás után (megelőzve a bajt) az önindítót megcsináltattam, mert a napi első indításnál lehetett érezni, hogy sokáig úgysem működne hibátlanul.
„Komoly beruházás” volt a teljes garnitúra belső gumiszőnyeg, hogy a gyári szőnyegeket megóvjuk a latyakos időben is. A tél vége felé az ablaktörlők megérettek a cserére, de ez elhanyagolható költség.
A gyári antenna az évek hatására elég megviselt lett, valamint a tetőkárpit elengedte magát a „schiebedach”-nál, amit egy kisebb beázás okozott.
Az autóban gyárilag színezett (kicsit zöldes) üvegek voltak.
Nekem meglepő, hogy a központi zár zárja a tankbetöltő ajtaját és a nyitva felejtett tetőablakot is. Nálam az utóbbi a Schiebedach mechanikai problémája miatt volt nem tökéletes… Az utolsó beruházást (új vizsga és néhány apróság cseréje) röviddel az eladás előtt tettük meg, így árában el lehetett adni a családi kedvencet.

Hibalista

- - önindító (15.000 Ft) - - központi zár motor („levegős” rendszer) télen hangos, de működik :o) - - ablaktörlő lapátok (3.500 Ft) - - olajcsere, olajszűrő csere, légszűrőcsere (90 €) - - első sárvédő csere (10.000 Ft) - - első sárvédő saját kezű fényezése (10.000 Ft) - - féktárcsa és fékbetét csere (190 €) - - néhány izzó (5.000 Ft) - - szilentek (elől-hátul) (90€) - - kipufogó (100€) -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1994
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Vivio Következő autója? Golf IV
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1991 (1991 - 1997)

További ítéletek (288 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)