A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1991-1999)

Golf 1,9 szivóDénes 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kinyirhatatlan szidódénes

Szöveges ítélet

Szép Napot Mindenkinek!
Nagyon szeretem a kis golfot, mert ezzel kezdtem vezeteni, első autóm. Új autóként került a családhoz, 17 éve és már 750ezer km-er van benne. Apám munkába járni használta. Nemtudok vissza emlékezni hogy, lett volna valami baja, amíg ő használta. Miden baj nálam jött elő:( Apám eléggé öregurasan vezetett, velem ellentétben:) Én suilba jártam vele sopronból győrbe 4 évig, majd pestre 2 évig.Gyűlt bele a km-er rendesen. Egyszer leszakadt a főtengelyröl a vezérműkerék de győrböl még hazaértem vele:) Ház elött megálítottam és többet nem volt hajlandó elindulni. Betoltuk a műhülyebe gyorsan kikaptam a motort(40 perc) főtengelyt is, és flexeltem bele másik ékpályát összeraktam azóta kb 250ezer km-ert mentem vele hiba nélkül. Egyedül az erejével nem vagyok elégedett, mivel szivódízel ezért 60-65 lovas kb. Végsebességre kb 170-et megy de azt nagyon keservesen. Legjobb 120-130 km amit tud tartani könnyen. Ilyen tempónál fogyaszt kb 5-5,5 litert. Egykétszer győrtöl Pestig és vissza padlógázon mentem 140-180 dombtól függően változott akkor, evett 7 litert. Jól birja a terhelést is, kibirt 1 költözést 300nm-er járolapot csomitartóban és egyszer vittem méhtelepre 1700 kiló öntöttvas radiátort amelyböl kb 600 kilo volt az autóban:) Rugó út nullavolt, de kibirta. Nyáron, melegebb időbe étolajjal szoktam használni de, volt példa a fáradolaj-gázolaj keverékre is:).Észre se vette.Hozzá kell tennem hogy, spáros étolajjal nagyon szarul ment ellenben a teszkóssal:) Azzal nyomatékosabb volt, jobban indult mint gázolajjal.Lehet vele tempósan is autózni de, akkor kicsit csipi az olajat:)de elviselem 750ezer km-er után.20ezrenként szoktam olajat cserélni, Fuchs 10W40-est rakok bele.20ezer km-er alatt max 1,5 litert eszik ha nagyon nyomom neki.Ha szigoruan kressz szerint közlekedek, beéri fél liter olajjal is, és 4-4,5 liter gázolajjal is.Lehet hogy, hosszúnak tünik a hibalista, de nagyon gazdaságos autó és mindez 750 ezer km-er alatt történt. szilentek még gyáriak, kormányösszekőtök is, 1db kerékcsapágy,1db állógömbfej, kerékdobok még gyáriak,féktárcsából jópár elfogyott már, nem is emlékszem hogy, mennyi de, 3500Ft 1 pár féktárcsa, fékbetét 2500Ft, kerékcsapágyat találtam a mühelybe:)A Hátsó ablkatörlő motor tengelye berhodat már vagy 10 éve, unatkoztam, szétszedtem megsmirgliztem és most jó:).Az első sárvdő sarka kilyukadt de, begitteltem 1 lemezdarabbal lefujtam szinre és már 5 éve birja. Ha nagyon lerohad veszekrá 2000ér gyári bontottat és felrakom:).Kaszni máshol nem rohad egyáltalán. Festése is türhető 1-2 karc keletkezett a 17 év alatt de semmi szembe tünő. Komoly baja nemvolt neki a 750ezerkm-er alatt. Teljesítményén kivül hátránya még az hogy, nehezen melegszik be ebböl következik hogy, gyenge a fűtése. Kell vele kb menni 10km-ert mire meleget fúj. Miután bemelegedett nincs vele gond.Hidegbe már kissé nehezen indul kb 3X fordítja körbe az önintító és egyszere indul mind a 4 henger. Összeségében nagyon elégedett vagyok vele. Szinte fillérekböl meg lehet javítani mindent és örök életü autó.Akit érdekel még 1-2 info msn-en megtalál: sopron_rs50@hotmail.com

Hibalista

- fütőradiátor kirohadt,hátsóbalkatörlő motor berohadt,kerékcsapágyak(jobb első még gyári!!),állógömbfej,kormányrud,főtengely végéröl leszakadt a vezérmükerék(állítólgat VW betegsék)izzitás biztosíték elrohadt és nem izzitott rendesen,akumulátor,üléstámla eltörött,ülésnyitó bovden elszakadt,bal toronycsapágy, 2 első lengéscsillapító már csere éredt, de majd jövőre müszakira:)első sárvédő alja kirohadt,jó pár féktárcsa,hátsó fékdobot szabályozni kellet + pofákat cserélni 1X,minkét fékmunkahengert cserélni kellet fékerőszabályzót, meg persze vezérmüszij,olaj.Adagoló,porlasztók,izzitó gyergyák még gyári.És kipufogó flexibiliscső meg lerohadt a dob raktam rá másikat még sokáig birni fogja.Más nem jut eszembe hirtelen.

Ide hordtam szervizbe

Magam volt a szerelő és 10esre értékelem magam mivel nem volt olyan gondja amit ne tudtam volna megcsinálni:)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (10) Használati időtartam 17 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 750000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? nemvolt Következő autója? tőlem megy a méh telepre
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1991 (1991 - 1997)

További ítéletek (288 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)