csak hosszútávfutónak
Szöveges ítélet
Lassan gyorsul, nagy a turbólyuk,majd utána megindul ezerrel, városban elég az 5. seb. nem kell a 6. Inkább hosszú távú fuvarozásra ideális. kényelmes ,napi 2000km-t is ki lehet bírni. ha 140 körül hajtod 3000km-enként kell 1 liter olaj és 15L-t fogyaszt. Stabil nagyon jó futómű. A gyári zene ok. Vezérműszíjas, állítólag 200.000km a csereperiódus de én nem mertem eddig húzni.A váltó olyan mercis, olyan fura, lassan komótosan kapcsolható különben nem jó érzést keltő- egy ducato, master sokkal jobb és gyorsabb. pl.ha emelkedőn nagy teherrel hirtelen vissza kéne rakni. Ebben már sok a km-de nem érződik. A részecskeszűrőtől érdemes lenne megszabadulni mert rengeteg problémát okoz, pedig ez autópályán fut.
Hibalista
- légtömegmérő, részecskeszűrő, EGR, turbó kapcsoló, rozsdásodik a hátsó ajtó-pöttyös, de az összes többi is-gyári hiba ! szervó szvattyú tengely kiverődik és csattog- szivattyú csere, az alapjárat meg azért ingadozik mert ilyenkor tisztítja a részecskeszűrőt többlet üzemanyag hozzáadásával- grat. annak a szervíznek aki nem tudja miért csin.ezt a kocsi !
Ide hordtam szervizbe
saját és bosch szervíz a 13.ker-ben
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | transporter | Következő autója? | sprinter |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.7/10) |