a tulsulyos
Szöveges ítélet
Cegeskent lett. Valahol 300ezredik kmje utan kerult hozzam es (nagyon) nem szalon allapotuan. pozitivumok:nagyon strapairo (de tenyleg az!) es nagyon jol ossze van rakva. negativumok: nehez es ugy is viselkedik az uton. kanyarokban nem tul bizalomgerjeszto hala a "zsenialis" laprugos megoldasnak (foleg megrakva).pattog a festes ugy hallom es vw sajatossag. Kb 480ezernel adtam oda kulonosebb problemak nelkul viszont ez volt az elso auto amin nem tudtam szivesen dolgozni/vezetni(havi 9-11ezer km). soha nem allt le vagy hagyott ott de nem tudtam megszeretni cseppet sem. Egyetlen komoly baja volt es az a lendkerek (2os tomegu) az 100ezrenkent lebetegedett benne es akkor jottek a kellemes zorgesek vibraciok kattogasok ameddig a draga flottas ugy dontott hogy kicsereljuk. Ajanlani tudom de nekem tobbet soha ilyen nem kell! Azota lett helyette mas becsuletes futomuvel alatta. Nem tudom mit irhatnek mast a lenyeg ott van es ezzel a mondattal valoszinuleg sikerul majd nagy nehezen elerjem az 1000es karakterhatart. :P
Hibalista
- minden ami kopo/fogyo, lendkerek kb 110-120ezrenkent tuti megmegy,hengerfelyes lett(300.000km) turbo geometria kopas (380.000km) mikrokapcsolok ajtozarakban,ablakmoso csovek,feltengelyek(400.000km)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 348000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Kangoo | Következő autója? | Transit-connect |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |