Leköpném ha nem sajnálnám a nyálat rá
Szöveges ítélet
Újkorától megvan de ilyen okádék ipari hulladékot még nem láttam. Pedig tényleg nagyon meg volt vigyázva. 10 éves koráig még havat sem látott, de nagyon még esőt sem. Folyamatos törődést igényel. Félévente legalább szervízbe kell hordani. Hihetetlen érzékkel válogatja meg az autó, hogy hol robbanjon le. Legutóbb pl kétszer Szerbiában rohadt le. Miért is ne! Leállt a benzinpumpa 100.000-nél (azaz 100ezernél) a határon se kép se hang. De szerencsére már nem indulok el vele szerszámkészlet nélkül. A titka az, hogy miközben ráadjuk a gyújtást valaki határozottan ütni kezdi a b.pumpát és láss csodát beindult (tiszta szocreál Szaratov hűtős megoldás. De lehetne Junoszt is) . De a sok hátrányt kompenzálja a relatív nagy erőhöz képest mégnagyobb fogyasztás, kicsi tér és kényelmetlen ülések, a hiába nagy csomagtér ha kicsi a nyílás, a málló gumiborítású belső műanyagok, a már 80 ezernél szakadó váltóborítás.
Összességében egy igazán semmire nem való autó. Családinak kicsi, egyedülállónak nagy, bevásárlónak pedig sokat zabál. Nem is igazán tudom milyen űrt tölthetez be.
Hibalista
- Klíma ventilátor, benzinszivattyú, egr szelep, komfort elektronika, ajtó mikrokapcsoló, sebességváltó 2-es szinkron, stabilizátor szilent, első lengőkarszilent, kipufogó flexicső, motortartó bakok, csomagtartó nyitó motorja, 2 hetente jobb hátsó féklámpák/világítás,
Ide hordtam szervizbe
ROAG Körautóház Debrecen Mintha nem is lettek volna.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Nagy és Társa Bt. Db Bárány utca
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 13 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 128000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Octavia | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |