Az én kis öszvérem PEPE
Szöveges ítélet
Nos én használtan vettem az autót 19000 km volt az én még raktam bele kb 3000.De mikor megvettem nem lehetett beinditani meg semmi szószerint össze volt rohadva kis gázolajos törülgetés és már indúlt is csak később vettük észere hogy 4 henger 4 gátrepedés.Motort cseréltem a régit bevittem a megfelelő helyre (MÉH) drága aluminium és 1 500km futott uaz motort vettem buntóbol 19000 ft-ért a mostani otor kifogástalan már abban is van 2000 km de se olajfolyás semmi nagyon jól sikerült az egész autót felújjítottam kb 80000-ft ól a motort is beleszámítva.Kaptt ponyvát medvetalpas gumit htsó ülésnek igen kényelmes zsiguli ülést, az egészet átvezetékeltem stb. A terpjáróképessége hát igen mivel nekem nincs rajta semmi papír rendszám és efféle csak és kizárólag terepen használom a hasalatti tankokat leszereltem és 2 ütemő trabant versenytankját raktam a kételsőülés közzé 10 liter benzinnel 70-85 km tudok lemenni nehézterepen szerinetm elég jól sikerült elkapni a karbicsek beállításait is.Lejtön lefelé nem nagyon szereti mert a fékek meg kell hagyni nem túl jók de viszont felfelé nincs kihívás ahol a suzuki samu elpattog ott lazán felmegy ráadásúl alkatrészt is bagóért árúlják. Szerintem tuti jószág nekem bejön.
Hibalista
- Főfékmunkahenger, a váltó dobálta a sebességet
Ide hordtam szervizbe
ÖnÖNmagam
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |