A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Limousine 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Tanuló(pénze)s trabi

Szöveges ítélet

Életem első autójára gyűjtöttem össze a pénzt még 1990-ben, a friss jogsim miatt feltétlenül akartam gyakorolni valami egyszerű autón. Így esett a választás a Trabantra, amit csak papírjaguárnak csúfoltak, de abban az időben még nagyobb értéke volt valamelyest...Igazából el sem tudtam hozni a kiszemelt példányt, mert a kormányváltót kezelni sem tudtam. Először csak a lakótelepi parkolóban ismerkedtem vele, majd lassanként hozzászokva a kezeléséhez, kimerészkedtem a lakótelepen kívűlre is...:-))
Rájöttem hogy a kormányváltó fantasztikusan jó dolog, irtó könnyű kezelni és lehet egy kézzel is kormányozni és vezetni.
Az autó maga pattogós, rázós futóművel rendelkezik de egy laprugós kocsinál milyen is lehetne? A keskeny diagonál gumik határait sem kell túlzottan feszegetni, mert jelzi sivítással...a kormánykarima vékony, az index visszakapcsolását szokni kellett(gyakran kinnmaradt), az ablakmosó elég gyengécske volt, de működött. A benzincsap elzárására is figyelni kellett, no meg a benzinszintet is, nert a figyelmetlenségem miatt már tartalékállásba kapcsolva is elfelejtettem hogy tankolni kéne, így be kellett tolni az ÁFOR kútra szegényt...jó hogy nem 1200kg-os volt.
No és az elmaradhatatlan 2T olaj...de ezekbe bele lehet jönni.
A baj az volt hogy szegény autón sokmindent kellett javíttatni, így a vételárat (40.000ft) még egyszer kifizettem alkatrészben és munkadíjban.
Átlagfogyasztása kb.9 liter volt, de városban inkább 10-11-et evett. Országúton sikerült olyan 7-8 literrel eljárkálni, persze 70-80km/h sebességgel.
Mindezektől függetlenül első szerelem volt, ami a mai napig egy kicsit a szívem csücske maradt...a második autóm is 601-es lett csak 12V-os kivitelben, de az már egy másik történet.

Hibalista

- -hátsó fékek felújítása - -trafó csere - -dinamó csere - -akksi - -lengéscsillapítók (első) - -motorgenerál az AFIT-nál borzalmas minőségben

Ide hordtam szervizbe

Acsádi Ernő-Debrecen,(AFIT-Szabadság út) a régi barátság ellenére csúnyán átvert és sz@r munkát adott ki a kezéből, sőt még hülyének is nézett...

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1980
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 89000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? 601
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (262 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)