NDK technika
Szöveges ítélet
El?ször is beázik. De ez nem baj. Egyrész mert a víz hamar kifolyik a padlólemez résein, másrészt es?ben jelent?sen romlik a fékhatás, így az embernek nincs kedve akkor használni. A rozsda nem eszi mindenhol, csak ahol tudja. Kombi, úgyhogy meglep?en sok minden belefér. Négy ember, meg még pár dolog. Ilyenkor drasztikusan csökken a végsebesség, akár 50%-kal is. Remek er?fejlesztés betolni az aranyost, de ezt egyedül is meg lehet oldani, egy pici rutin kell hozzá, amit az ember rövid id?n belül megszerez. Városban elég jól elmászkál, ha a gázpedált folyamatosan lenyomva tartjuk, akkor egész jól megy kb 50 ig. A gázt fékezéskor sem árt nyomni, ha hideg a motor, ehhez nem ártana egy harmadik végtag, rutinosak két lábbal is tudják nyomkodni a három pedált. A kézifék télen megakadályozza, hogy az autó álló helyzetben elguruljon, de kiváló immobiliser is, mert tutira befagy. A motor nagyon szép hangon szól, nem fodult még sosem el?, hogy ráindítottam volna. A kutyának sem kell, bárhol ott lehet hagyni. Értékét hamar megduplázza a beletöltött 20 l üzemanyag. És még én is meg tudom szerelni. Egyébként ez a valaha készült legjobb autó, mert ennyi hiba mellett is tudja az ember szeretni. És pár buszbérlet árából kijön.
Hibalista
- Ami alkatrész elromolhatot, az el is romlott. Benne van egy másik autó ára-egy másik Trabié, kb 50 ezer Ft. Soha nem jó rajta minden, de be lehet tolni, a kormány és a motor viszont tartós, úgyhogy mindig megy, ha valahogy beindítja az ember.
Ide hordtam szervizbe
Ismer?s
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Suziki Wagon |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |