A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 1.1 (1990-1991)

1.1 Universal 

Az ítélet értékelése
3,9(8 db)

Még Trabant, de már megy!

Szöveges ítélet

Az autót négy év 'kéttézés' (Trabant 601) után vettem. Talán még most is meglenne a libafos-zöld kétüteműm, ha annak idején kombit választok. Valahogy kinőttem a limuzin relatíve kicsi csomagtartóját; illetve maga a kombi forma is jobban bejön.
Az egyegyet 100.000 Ft-ért vettem, másfél év műszakival, és 4 felnire szerelt vadi új téli gumival. Ami megfogott, hogy a kaszni kifogástalan állapotban volt, a kritikus küszöbök, hattyúnyak, tornyok sem voltak korrodáltak, az alváz frissen lekezelve. Sajnos a próbakörön nem derült ki, de a hazaúton szembesültem az olajnyomás problémával. Üzem meleg motornál, 2500-3000-es fordulat alatt világított a visszajelző lámpa. Ezt az olajcsere sikeresen megoldotta. Itt jegyezném meg az egyik 'öreg bácsi gondot'. Keveset használják, ezért olajat, szűrőket nem cserélnek, mert 'úgyis alig megyek vele'. A jelen autóban is vagy 5-6 éve nem volt az olaj lecserélve.
Egy év alatt elég sok mindent változtattam rajta, bár nem azért, mert elromlott ez-az, de az autón elő-elő tűnt, hogy előző gazdái minden törődést megvontak tőle. Én pedig nem szerettem volna, hogy valahol út közben hagyjon cserben. Szóval, amik cserélve lettek a kezeim alatt, a teljesség igénye nélkül.: olaj, olajszűrő, vezérműszíj, generátorszíj, vízpumpa, hűtővíz, olajgombák, légszűrő, gyertyák, gyújtáskábelek, gyújtáselosztó, gyújtórotor, féktárcsák, fékbetétek, fékfolyadék, hátsó teleszkópok, bal oldalon féltengely gumiharangok, főfékhenger, generátor, előgyújtás szabályzó, vákuum csövek, benzincsövek... A régi Trabimból maradt Mazda MX3-as ülés, az is ment bele, meg 160-as kilométeróra, nem beszélve egy ritka KMGY műszerről, ami tartalmaz fordulatszámmérőt.
Imádom benne, hogy Trabant (tudjátok, márka szeretet), de mégis megy. A 2T után hatalmas változás volt a menetteljesítmény. A fogyasztása 7 liter körül alakul, ami azért az 1043 ccm-hez képest elég sok, de ennél kevesebbet gyári karbival lehetetlen elérni. Én a saját TLA-ját kicseréltem egy 4T Wartburg Weberjére, amitől kevesebbet nem evett, viszont normálisan be lehetett állítani.
Került rá még ablak légterelő, ködlámpa, és 2T-s hátsó lámpa. A lökhárítót pedig két színűre fújtam.
Összességében nagyon meg vagyok vele elégedve, szerintem első autónak kitűnő, mondjuk én már úgy érzem, kinőttem. Jelenleg F Astrákat nézegetek (1.6 16V Kombi), mint lehetséges következő autó.

Széles utat!

Hibalista

- - főfékhenger (17.000 Ft) - - generátor (5.000 Ft)

Ide hordtam szervizbe

Barátaimmal szereltük.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1990
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 214000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10500
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 601 Következő autója? Astra
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 1.1 1990

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)