hátizsákos utcaiharcos
Szöveges ítélet
Friss másfél kétéves jogosítványom van, megkaptam hát nővérem autóját iskolába járásra, mert apám nem bírta idegekkel hogy kunyizom az autóját állandó jelleggel. Nővérem Pesten él, nem vitte magával az autót ezért megkaptam , mert jó mert apám szerint :"Ezek el tudnak hosszába is menni az úton".úgy voltam vele nem jaszkarizni kell nekem autó hanem hogy nem fogok többé halálra fagyni a buszmegállóban.Idéző jelben megkaptam hát (fenntartói, meghatalmazási kis könyvvel maradt nővérem nevén így biztosítása maradt kellemes 2379 ft )1 hétig álom volt, megcsodáltak barátaim megnyílt a világ csodálatos gyorsulás, harmatgyenge fékek, mikor huzamosabb trabantozás után átülök egy modern autóba rendszerint kiszoktam fejelni az üveget annyira megszoktam hogy előre kell kalkulálni a fékkel.Kormányt viszonylag könnyű tekerni be állok vele akárhova megfordulok vele akárhol, viszonyt 110 felett remeg az egész, kivetítősen vezetek mint a régi filmekben.Aztán egy hétfői hazamenetel során, egyszer csak minden jel nélkül elkezdett rángatni leesett a fordulat és kettesbe kellett hazaugrálnom 4 km-ert. Apám szokásos megtörlöm elosztófedelet, illetve rituálisan fohászt intéztünk DDR-nek, de nem sikerült.Maradt a rángatózás a nehezen indulás. Biztos a porlasztó a ludas. Annyiszor láttam azt a weber porlasztót szétszedni hogy én informatikus szakosként is álomból felkeltve összebírnám rakni meg szétszedni, komplett gyújtás rendszer cserélve, nem használt.Kompletten újra kellet vezetékezni az autót Kényelem szempontjával inkább kövér vagyok mint magas (165 centi kényelmesen elférek benne csak kormány van egy rossz helyzetbe. Boldog vagyok vele elvisz mindenhová tökigérő hóba fagyba esőben. Nyáron megpróbálok egy rozsdavédelmet összehozni neki, mert a csomagtartóajtó alja eléggé gyászos.
Az előző rész tartalmából:
Samantha megtudja hogy James valójában...
Na jó nem . Lassan itt az első együtt töltött év vége ezért írok egy kis összefoglalót.
A gyújtáskapcsoló betét patentjei kimozgósodtak ami annyit tesz hogy minden döccenőnél leállt a motor és marha nehezen akart beindulni(Ez marha poénos volt amikor a duplapótos IFa-t előztem ki aztán dücc leáll 110 nél előre bukva indítózók közbe egy radikálisan piros MTZ 22,1 el közelít szemből de túléltük . a beszarástól egy jó zsíros paraszthajszál választott el.) és vagy átalakíttatom dokival szemétüzemes repülős üzemmódra, vagy betét csere 2500 -ér. Annyit róla hogy októbertől idáig összeadott számlák alapján 80,535 ft-ot tankoltam bele nagyjából 5500 km er alatt.aztán még volt egy futóműbeállítás is mert a jobb első gumi pereme olyan simára kopott hogy a cecelégy ABS-el is megpördült rajta leszálláskor. A precíziós cérnával való beállítás 3000 ft- ba fájt meg 2000 gumis Lacikának hogy átforgatta jobb elsőt bal hátra és bal hátsót jobb előre (Bízd rá magad és válj eggyé az úttal Rosava:D) Boldogok vagyunk nagyon kikönyökölök az ablakon beállítom a Lonely boy-t a rádión és élvezem az utazást közbe zsűrizem a csajokat a buszmegállóban, remélem még sokáig.
Hibalista
- alapjárati mágnesszelep, gumicsövek , porlasztó, fűtőkapcsolo relé
Ide hordtam szervizbe
Ladányi autószervíz. 3 alkalommal se sikerült beállítani normálisan az autót
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Fegyverneki autójavító KFT.Megoldották a problémát, udvariasak vidéki autószerelőkhöz képest de sokáig azt se tudták mi van.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | egy jó darabig ez marad |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.0/10) |