A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 1.1 (1990-1991)

1.1 Limousine 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Észre sem veszed és elhagyod a valóságot

Szöveges ítélet

Ha az ember Trabanttal jár egy igazán fontos dolog létezik:az életérzés. Amikor az M7-esen 130-al alázol kopaszodó német nagypapákat az SLK Mercijükben, vagy a Hungária körúton éjfélkor egy Alfa 147-sel kerget?zöl: úgy érzed kevesen tudnának Neked ártani a sok ártó szellem közül az árnyékvilágból. Ha meg kitavaszodik:"bassz fel egy napszemüveget, taposd a gázt a lemezig" Bár kompresszor nincs benne, de tényleg úgy szív, mint bármelyik csajod.
Nagyon lényeges kérdés az ösztönszint? igények, úgymint a szexuális élet folytatása a gépjárm?ben. Nem igaz a népdal:"télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van", hiszen télen sincs nagyon hideg, köszönhet?en a vízf?tésnek, és az ebb?l fakadó kályhának, amely búboskemence módjára sosem enged csalódást okozni képességeinket illet?en.

Néha bosszantó lehet, hogy egy-egy tavaszi özönvíz alakalmával beáznak a biztosítékok, és persze mindig az száll el, ami az ablaktörl?t felügyeli. Ilyenkor két választásunk van:1.a legközelebbi kocsmában dekkoljuk ki a zivatar végét, ez más problémákat vonhat maga után.2.Mindig tartunk magunknál egy levél biztosítékot a papírzsebkend?, fejfájáscsillapító és az ultravékony gumióvszer mellett. Bármelyikre szükségünk lehet, és tényleg elférnek a farzsebben.

Hibalista

- Konkrét meghibásodás 2 f?bb esetben fordult el?: egyszer 110000-nél a vízpumpa (15000), valamint 140000nél kormánym?vet kellett cserélni(10000).A kormánym? hibájára egyébként érdekes jelenség hívja fel a figyelmet: Magabiztos, Astragyilkolós 130-as utazótempónál egy hirtelen fékezés (pl.tömeges ráfutásos baleset közvetlenül el?ttünk) könnyen csalhat ki egy takatakatakataka-szer? hangot a kormány irányából.Persze ilyenkor ezt nem mindig halljuk meg.Talán nem erre figyelünk.
- El?fordulhatnak olyan hibák, melyek az autó alapjárati leállását eredményezik pl.piros lámpánál. Szerencsés esetben a benzinsz?r? (397 ft)elhasználódása vagy a benzincsövek elöregedése (mittudoménhányforint) a probléma, de érdemes a gyertyák, gyújtáskábelek, önindító alkotta mélységig is leásnunk, ha a probléma gyökerét akarjuk csírájában elfojtani, mint földesúr a parasztlázadást.
- Az öndító egyébként is néha rosszalkodik, dehát annyi munkát végez, igazán nem lehet rá haragudni. A rotor vagy a fedél cseréjét (1-2 e ft) egy könnyed karlegyintéssel a legközelbbi autósboltban elintézhetjük, de pl. a bendix gy?r? (mittudomén mi a rendes neve, nálunk ez) már vérz?bb sebeket ejthet a buxán.

Ide hordtam szervizbe

Az a jó, hogy a Trabantok szereléséhez rajtam kívül mindenki ért. Így hát."színház az egész világ, s színész benne minden ember".

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1990
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 98000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? ?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 1.1 1990

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)