Egy pervez élvezet felnőtteknek
Szöveges ítélet
Hétköznapi történet...
Vettem egy Trabit. Rá kellett jönnöm hogy nagyot alkottak a németek mikor végre rájöttek hogy a remek (illetve lehet hogy csak nosztalgikus) forma megérdemel egy ráncfelvarrást. Nem sikerült mert csúnyább lett az 1,1 mint a 601-es. DE a motortér az kivállóan sikerült! Annyi rejtett fentázia lehetőséget hagytak benne... Bennem meg megindult egy érzés... Ezt ki kéne használni... Akkor jött a remek öttlet hogy legyen 5 sebességes, és kiceit erősebb pl 1,6-os. A már jól ismert Golf III motort és váltót átemeltem. Elég jó lett. Ekkor jött a kérdés: Mivel fogok megállni? Akkor fékek és gumi. A fékek előre Golf III belsőhűtés 256-os tárcsa hátra 6N2-es polo tárcsa. A gumi legyen YOKOHAMA A539 185/60/14. (Szerintem sokan most mosolyognak! Mert tényleg több volt a négy gumi mint a kocsi vételára.)
Akkor most megy is, és meg is áll. De nem stabil. Akkor jöjjön egy futómű! Kísérletezés kb fél évig. Megérkezett a gyümölcs!
Megy, Megáll, Fekszik az úton!
Mit kellene még csinálnom. Akkor motor tuning. 296 fokos veztengely, dupla weber, 4-2-1 leömlő és egy kipuffogó rendszer.
Na ez így már rendben van!
FÉRFIAK! (És természetesn Tuning örült Hölgyek!) Nézzünk magunkba: "osem elég a teljesítmény!!!!"
Akkor VW Bora 1,6 16v motort kell szereznem 125 LE, és hozzá a 2 dupla weber!
Két hónap munka (de megérte) és mér bent is a motor.
Az autó megint kész. Úr Isten, mit mondtam az autó soha sincs készen!!!
Így is van. Kiautóztam ahogyan ezt mondani szokták, és úgy éreztem én vagyok a leg tökösebb gyerek a gáton és mennyire király amit csináltam és el vagyok szállva magamtól!!! Büszke voltam magamra, és kérem engedtessék is ezt meg nekem!
Aztán ugye kalandoztam a netem mire a németek is "felzárkóztak hozzám" (így éreztem) és megcsinálták a G40-es Polo motoros Trabantot. Nem a teljesítmény a lényeg mert a polo 115LE, hanem a tudat hogy FELTÖLTŐS Trabant.
Több sem kellett nekem! Csináljünk jobbat fogant meg a gondolat. És akkor előálltam a G40-es motor turbós feltöltéséhez, és a kompresszor/G-lader eltávolításának.
Újabb hosszú éjszakák. Alvás helyett is csak a munka! -> ezt kellene mondanom de nem mert 5 nap alatt kész is volt a kocsi.
Az első utam során kijöttek a gyermekbetegségek, na nem az autón mert az fantasztikus, hanem a FEJEMBEN! Rájöttem mit alkottam..,. egy fenevadot... félelmetes...
Pár hét és megszoktam hogy az autó erősebb mint amira számítottam és a leg nehezebb azt volt beismerni, hogy mindig van mit tanulni a vezetéstechnikában.
Most mint "Dr Jackil és Mr. Hide" éldegélünk kettesben.
Köszönet a segítő társaimnak, barátaimnak: Szigeti Miklós; Juhász Csaba; Weisz Balázs; Pajor Alex; és az autósboltomnak ahol nem néznek még teljesen hülyének Hámori Autósbolt
Hibalista
- Elöször a karbi alatti gumitalp, ekkor átépítettetm azóta csak a turbó robbant fel de az is csak egyszer.
Ide hordtam szervizbe
Johnmaunten Technology
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Golf III | Következő autója? | Mazda 626 sport coupe (turbo) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
