ÓRIÁSI CSALÓDÁS
Szöveges ítélet
Életem legnagyobb csalódása, pedig álmaim autója lett volna!
Először is elképesztően kényelmetlen, egy félórás út után már derékfájdalmaim voltak, egy balatoni út után már négykézláb szálltam ki belőle.
A motor folyamatos - fordulatszámtól független - böfögését, röfögését 3 év alatt sem birtam megszokni. Ennél még a visitás is jobb volt. Természetesen hangszigetelés nulla. Az csak a 30 milliós Lexusokba jár!
Ideje volna a CVT váltót is hanyagolni!
Közismert, hogy az autó csúnyán lebőgőtt az un. rénszarvas teszten, melynek problémáját jómagam is többször megtapasztaltam. Az autó hátulja úgy kitör, hogy alig lehet megfogni 30 év rutinnal is.
Erre egyébként visszahívás volt Nyugat-Európában! Nálunk nem!
A legfőbb problémája a gázpedál érzékelési hibája volt, mely során kb. 15 alkalommal nem reagált az autó a gázadásra, csak 5 km/h-val indult el, becsorogva a közeledő gépjárművek elé. Örülök, hogy túléltem ezeket az eseteket, köszönve a többi autósnak! Amikor többször is szervizbe vittem a problémával, természetesen nem találtak semmit! No comment!
Ui: Egyébként erre a hibára is visszahivás van jelenleg, valószinüleg ismét csak Nyugat-Európában!
Többször volt már toyotám sok éven keresztül, igy legnagyobb sajnálatomra drasztikusan látszik a toyoták óriási minőségromlása! Már csak egy számit, a mennyiség és hogy ők legyenek a világ legnagyobb autógyártója. Ez megtörtént!
SOHA TÖBBET TOYOTA!
Hibalista
- Gázpedál érzékelési hiba
Ide hordtam szervizbe
Monori és Szigetszentmiklósi szakszervizbe
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2019 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 62000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Berlingo | Következő autója? | Még nem tudom |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.8/10) |