A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Rav4 (2006-2012)

Rav4 D-CAT 177 LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

megbízhatatlan traktor

Szöveges ítélet

Az elején a váltó rendszerint az egyes helyett a harmadikat vette be ami által a kocsi nagyot csattanva lefulladt. Szervízben közölték,hogy " majd bekopik " - tényleg így volt. 30 ezer megtétele után már csak ritkán fordult elő.
Maga az autó kemény,pattogó - terephez semmi köze.Mivel a turbó csak 1800 körül kapcsol be így óriási turbó luk van benne ami az elindulásnál megtorpanást okoz.
Nem szeretném megbántani a Toyota céget de szégyen ez az autó.
Toyota Rav 4 D-Cat . Én úgy érzem alaposan becsaptak vele és alaposan megkárosítottak. Ezek után nincs azon mit csodálkozni,hogy soha többet
Toyotát. Sokáig gondolkodtam,hogy vegyek-e szívomotoros 1,6-os Corollát de egyszerűen annyira elment a kedvem magától a márkától,hogy jelenleg eljutottam oda,hogy dacolok az undorral. Az a probléma mindezzel,hogy becsapottnak érzem magam még pedig alaposan becsapottnak és senkinek sem kívánom azt az érzést amikor lehúzzák tíz millió forinttal.Soha nem volt törve az autó - szinte csak orszégúton volt használva második aútóként és még is eladhatatlanná vált.

Hibalista

- O-km-en vettem vadonat újan. - 30.000 km-ig semmi gond. - 30-ezer km után valami kattogó hang a kuplung felől ami megszünik ha újra rálépek a kuplung pedálra és azt szép lassan eresztem fel. - Szervíz nem cserél semmit. - 50-ezer km-nél fekete füst jön a kipufogóból. Szervíz,EGR szelep tisztitás 18 ezer forint és a hiba megszűnik. - 60-ezer km - hozzászokom,hogy újra füstőlget időnként - a teljesítménye visszaesik a fogyasztása megnő. - 64 ezer km. - Vízpumpa csere ékszíjjal. - 80-ezer km - nél újabb EGR tisztitás. - 90-ezernél 103-ezernél EGR tisztitás . - 130-ezernél - Csökkentett üzemmódba kapcsol menetközben az autó - ilyenkor a végsebesség 30 km max. VSC - szisztem kiírás a müszerfalon . - Szervíz - 66 ezer forint. EGR tisztítás és egy tisztitó folyadék betöltés. - 131 ezer km - a kocsi menetközben leáll - a műszerfelon hibának kiírva a VSC-szisztem. - Tréler irány a szervíz. - Megjegyzésem: Kizárólag Shel adalékos üzemanyagot tankolok. ( Jó drága ) - - Soha senkinek - még a haragosomnak sem ajánlanék RAV 2,2 D4-D autót. - Az EGR , a részecskeszűrő gyárilag nem megoldott. Tudják,hogy hibás konstrukció mind . Sajnos így jár aki megveszi mint Én. - Én még 10-millióért vettem / bár ne tettem volna soha. / - Nagyon jó autó a Toyota de kizárólag az egyszerű szívómotoros Corolla 1,6-os. A diseljeit nagy ívben el kell felejteni ha csak nem akarja valaki is az életét rákölteni. - Javaslom / mivel a reklámja úgy szól a Toyotának,hogy " egy Toyota sosincs,hogy nem indul " - na meg,hogy soha nem hagy cserben ...stb... ezt korrigálják le kifejezetten a Corollákra. Ott valóban így van mert az egyszerű szívómotoros kocsikban nincs is mi elromoljon. - Még annyit: Egy barátommal egyszerre vettük. Ő is egyet Én is egyet. - Az övét meg sem merem említeni. Neki 106 ezer van benne és amellett,hogy cseréltek neki már EGR szelepet ( utángyártottat 70 ezerért ) jelenleg hengerfejes neki. A javításra már pénze sincs - a kocsi,- kuka ! - Én így jártam a Toyotával és ebből csak annyi a tanulság,hogy soha többet Toyotát !

Ide hordtam szervizbe

Morvai szervíz ( Kerepesi út 9

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Emil Frey ( Zugló )

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 134000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Következő autója? Santa FE
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Rav4 2006 (2006 - 2009)

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)