Brutális Állat
Szöveges ítélet
Vásárlás után:
Régi nagy álmom volt egy Land Cruiser. Sokáig barátkoztam a "kicsi" 120-as megvásárlásának gondolatával. Végül nem vágtam bele a motor teljesítménye miatt. Ekkor fellebbent a hír, hogy jön a V8-as. Na ez már igen! Nagyon hosszú volt az idő, mire az első teszt autót ki lehetett próbálni. Hát mit mondjak, nem okozott csalódást :) Szerencsémre a megjelenés után egy hónappal sikerült egyre szert tennem. Az elvárásaim nagyon nagyok voltak és arra gondoltam, hogy ennyi pénzért tökéletesnek kell lennie. Az igaz, hogy még csak 1000 km-t mentem vele, de nem kellett csalódjak. Eddig ez tűnik a tökéletes autónak számomra. A legnagyobb büntetés a bejáratása, de ezen is csak túl leszünk hamarosan. Nem egyszerű feladat megállni, hogy az ember ne csapjon a közel 300 ló közé :)
Volt már sok autóm, Audi A8, toyota avensis 180le. Azok is jók voltak, de a nyomába sem érnek ennek. Lehet egy kicsit elfogult vagyok még, de eddig egy új autóm sem hozott igazi lázba. Ennek sikerült. Majd később irok még a tapasztalatokról és keresem a hibákat :)
4000 km után:
a motor és a futómű hihetetlenül jól sikerült. telepakolva, több mint 3 tonnával szinte úgy lehet vele autózni, mint egy sportkocsival. Vannak olyan útszakaszok ahol viszont nem ártana a légrugó. Azt kár, hogy kihagyták a Mo-i verzióból. Az elején bosszankodtam, hogy nincs benne xenon, de nincs is rá szükség. A hatalmas lámpákkal nagyon jól lehet látni.
9000 km: A bejáratás utáni bátrabb gázpedál kezelés érezteti fogysztásbeli hatását. 13-17L között van, stílustól függően.
Én személy szerint nem láttam még az autót a visszapillantó tükörben, de elég hatásos lehet. Az autósok 99%-a szinte azonnal lehúzódik, csak néhány kisebbségi komplexusban szenvedő suzukis lengeti a középső ujját.
Ami még feltűnt, hogy nem egy tömeg autó. 3 hónap és 9000 km alatt még egy sem jött szembe.
20,000km után:
Fogyasztás normál 140-150km/h tempónál 12-13 L/100, Német autópályán 160-230km/h 15L/100km. Érdekes érzés telepakolva 4 tonnával 230km/h-al haladni :) Szinte hihetetlen, hogy a nagy és magas monstrum még ilyenkor is stabil és jól irányítható. Sőt meg is lehet vele állni. A végén csak kapott 6 db xenont is. Eddig is jó volt, de így jobb. Eddig semmi hiba és a kezdeti szerelem is csak erősödni látszik. Német- Holland körúton 5000 km alatt 3 db-ot láttam szembejönni.
Hibalista
- Megvan az első konstrukciós hiba: A hátsó lámpák részben nyitottak belülről, így beleszáll a légy, egy idő után a por is. Leragasztgattuk három helyen is,úgy néz ki jó lesz.
Ide hordtam szervizbe
Road Service Toyota Kereskedés Debrecen-Karcag
Az tetszik, hogy az ügyfél a vásárlás után is ugyanolyan figyelemben és kiszolgálásban részesül, mint mielőtt még megvette volna az autót. A garancia tényleg garancia, nem pedig a kifogások keresése és megmagyarázás, hogy miért nem. Sajnos ez sok más szervízben bevett szokás. Én régen ide járok és még sosem csalódtam. Remélem idővel is megtartják ezt a jó szokásukat. Ők már rájöttek, hogy hosszú távon a megelégedett vevő a legjobb befektetés.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Avensis D-cat 180Le | Következő autója? | toyota |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
