Fel a csúcsra!
Szöveges ítélet
Sikerült boldog tulajdonosa legyek egy új Toyota Hiluxnak. Az autó elég lomha, kerregő diesel hang, nagyon fapad, hátúl nem volt kapaszkodó bene, a bal oldali ajtó kárpit ráncos. Még egy nagyon zavaró tényező a kormány pozicíója nekem például maximumra felemelve is az ölemben van, időbe telt megszokni.. Felezőben nagyon nyomatékos, az 1-es nagyon rövid amitől nagyon jó a motorfék, ez nagy lejtőknél nagyon jól jön.. Egy hónap után kissebb átépítésen esett át: Teljes futómű csere 50 mm emeléssel(OldManEmu Heavy Duty),nyomtáv széllesítés 3-3 cm, 5mm-es haspáncél, ARB Bullbar 2 darab Wanrn 9500xp (4.5t) csörlő 6 darab Hella Xenon Luminator lámpa egy 80 literes ARB fagyasztó,2 akumlátor, IBS Dual Battery System,1500w inverter, webasto (állófüttés) és még pár apróság ezután kezdődőtt az igazi móka. Részt vett a Budapest-Bamakón a verseny kategóriában semmi probléma nélkül teljesítette csak olajat kellett cserélni.. Az autó a megtett kilóméterek több mint felét terepen tette meg. A fogyasztás az nagyon változó: városon kívül minimum 8, városban 12is és terepen mint egy munkagép de nem kell félni egy nivánál azért kevesebbet fogyaszt. A gyorsulástól nem fogunk sikítani de aki nem egy verseny autót szeretne hanem egy olyan autót amivel el tud jutni bárhova ahova szeretne annak ez egy jó választás és utáljatok ezért a kijelentésért de nem kell reggel izgulni mint a fos VW-nél hogy ajj most melyik lámpa fog felgyúlni a műszerfalon:))
UPDATE
Ma már az autóban 62000 km van:) Továbbra sincs semmi gond vele max annyi hogy ez-az jobban zörög amin nem is csodálkozok. Sokat jártunk vele már turázni a hegyekbe és a rossz út kicsitt már megrázta szegényt. A futómű csere megérte a pénzét így nem rázza ki senkinek sem az agyát annyira kényelmes lett így hogy nem is érződik a laprugó (megszűnt a pattogás)és a gyári amúgyse bírná a nagy súlyt (2500 kg önsúly+csomagok+ember= gyakran 3000 kg) sokáig menni rossz úton... Nagyon a szívemhez nőtt már.
Akinek a puccos bőrbelső csak mellékes és megvan elégedve a ma már lassan 10 éve egyforma hilux belsőtérrel annak tényleg csak ajánlani tudom és még kilincsel előre is megy:)) http://www.youtube.com/watch?v=ebSLtoHf44M
UPDATE II
Az autó elérte a 160000 km-t és azóta is nagyon szeretem. A gyengepontja, hogy orrnehéz és a csonkállványt egy picitt a ferdeszeműek elszámolták egy nagyobb kátyú és hajlamos az elgörbülésre... oda rakhattak volna valami keményebb dolgot+ a kormánymű kezdett szivárogni. Elromlott az szélvédőmosó pumpa és egyszercsak nem tudtam felnyitaní a motorháztetőt ennyi a negatívum amit el tudok mondani eddig róla... És mostmár tényleg azt kell hogy mondjam ha valaki egy ilyent közúton használ 200000 kilóméterig futómű problémája tuti nem lesz. Egyedüli hiányossága a kevés erő...Trélerezésnél jól jönne még pár plusz nyomaték. Még egy hiányosság hogy nincs benne központi differenciálmű és ezért télen amikor havas az út borzasztóan orrtolós összkerékben
Hibalista
- Kihasadt a féltengelyen az egyik gumiharang - 4 darab szilent a hátsó laprugókban - kormánymű - bal első kerékcsapág - kormányösszekötő - ablakmosó pumpa - motorháztető zár
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |