A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Hilux (2011)

Hilux 2,7 vvt-i 

Az ítélet értékelése
4,2(6 db)

A Sivatag hajója

Szöveges ítélet

Monoton üget a süppedő homokon.
Valahol Szaud-Arábiában
Autópálya,meleg,párás idő.Az aszfalt szinte izzik a kerekek alatt.Csöndben gurulok a 110-es határt betartva.A nagy 2,7-es négyhengeres benzines motor csendben dolgozik.Csak a váltó sir kicsit,naja 198000 kilométer ezen a vidéken egyenlő az európai félmillióval.Viszem vissza a drágát a kölcsönzőbe,lefutotta az idejét,ma hivtak hogy itt az utód.Kalandos 2 év van mögöttünk.170000 volt az órájában mikor átvettem.Kényszerből mert kell az összkerék meg a duplafülke.Nálam maradt.Full fapad,csak klima van benne,még az ablak is kurblis.Viszont a klima állati teljesitményű.2 perc után már lerakhatod a ventit a legalsóba,megfagyaszt 15 perc után.Hja erre az éghajlatra kell is.Nem új a fényezés,használták már rendesen.Igazi őszinte munkás vas.kettőhét vévétéi.Valahol 155 és 160 lóerő között muzsikál.De nem gyorsulni kell.Fél tonna kompresszor alkatrésszel is elmegy a homokon.A gumik hál istennek jól,igazi Bridgestone off road gumik.Elvitt bárhová és vissza is hozott.Mentem vele esőben a felázott frissen hengerelt homokon,dobálta is a seggét rendesen.Futottam bele homokviharba mert elbambultam az időt.Soha egy árva kis apróság nem adta meg magát.Pedig volt hogy tapostam neki.Éjfélkor hivott a főnököm hogy nem jött érte a sofőr.Padló a reptérig.Visszafelé kicsit fostam,hátha kitoltam a szemét és ugye éjjel a sivatag nem túl szerencsés nekem.Semmi baja.minden 5000 kilométer után olaj+szűrők.Van ugye olyan nap amikor 3-4 órát jár a motor miközben áll az autó.Bent pedig száradnak a pólók (48 fok 85 százalék páratart.)Szinte elpusztithatatlan konstrukció.Ez az első ilyen jellegű autó a kezeim között de tuti nem az utolsó.A szervizben bementem alá miközben cserélték az olajat.Robusztus alváz,mindenhol túlméretezett felfüggesztések,strapabiró kardán,védett difiházak.Mint egy tank.Külön jó a terepfokozat.Alapból hátul hajt (kanyarban gázra csóvál is) de a kombinált karral lehet az összkereket éa a terepfokozatot kapcsolni (szigoruan állóhelyzetben).Ügyesen boldogul a sivatagban,mert ugye ha már itt vagyunk akkor nem lehet kihagyni a buckajárást.Bár a guminyomás az igazi titok.Láttam elásott Land Cruisert pár angol sráccal akiknek az arra járó öreg (esküszöm egy szimpla Corollával volt) azt tanácsolta hogy engedjék le a gumát 1 Bar körülire.Tudnak ezek az arabok valamit no.Benzines változat nem elérhető otthon mert a dizelt veszik.Nekem sikerült 11-13 körül kijönni ezzel a sokat futott batárral.Hogy hátrányt is mondjak.A belső tés piros plüssel boritva.Egy hét után már nem röhögtem annyira.Könnyű tisztán tartani.A kormányt lehetne följebb is tolni mert néha kényelmetlen (naja,nem köll 197 magasra nőni).Talán ennyi.Meg a szine.Fehér ami nem baj de a végigfutó matrica ami harsogja a 2,7vvt-i motort na az ciki.
Jelentem megvan az utód.Elektromos ablak,elektromos tükör,cd-s rádió,fabetét meg centrálzár.Halkabb a motor (1600 kilométer van benne) ,nem sir a váltó (ez hiányzik).Ködlámpa,szélesitett kasztni,fellépő aluból.Szép és kényelmes.De az öreg nyers batár akkor is megmarad örök emléknek.


Update:
Első közösen megtett 10000 kilométer után az újjal.
Gyakorlatilag ugyanazt nyújtja mint a régi,kissé kikozmetikázva.A bordó plüss belsőt már megszoktam,a fabetét tök felesleges.Rádió okés,van USB is ha magaddal akarod vinni kedvenceidet.Az AT gumik siralmasak,ezeket kérésemre lecserélték terep abroncsokra.Ezzel már nem gond a terep,amúgy meg nem járok vele pályán 130 fölött,minek is,ez nem oda való.Hely van benne,a vezető oldali ülés magasságában is állitható ami nekem a 195 centimmel okés,kényelmes a póz még hosszú utakon is.Futómű kellően feszes,nem sokat dől,picit pattogós de könyörgöm ez egy terepes kisteher.Megrakva már kényelmesen rugózik :-).Fogyasztás lábfüggő,valahol 10 és 16 között,terheléstől függően.Olajat nem eszi,klimája bitang,kell is az ide.Hiba még nem volt,ne is legyen mert szinte új (27000 kilométer)

Hibalista

- Kopó alkatrészek.

Ide hordtam szervizbe

Kölcsönző.Dammam tartomány KSA

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Accord Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Hilux 2011 (2012)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)