A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Hilux (2011)

Hilux 2,5 Terra 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

A Jószág

Szöveges ítélet

Az autót céges autóként használom, egyedül, ami szerintem lényegesen befolyásolja a kocsi műszaki állapotát. Jelenleg 235 ezer kilométernél tart a számláló. Nulla kilométeres kora óta nálam van. És ami azt illeti, meg vagyok elégedve. Előtte egy Transit-ot használtam, ami 170 ezer-nél motorcserés lett…
Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas.
Persze azért teherautós szemmel nézve.
Öt embernek, már lehet némileg szűkös, de el lehet benne férni. Középen a hátul ülőknek egy trambulin az ülés.
Ennyi idő után, már hallani néhány cicergést, a biztonsági övek, és az utas-oldali légzsák felől, de alapvetően még nagyon egyben van az autó. Sokszor kérdezik is, hogy mostanában vettük –e?
A kormány, az új korában is sorjás volt, de most már kezd csúnyán lekopni az egész.
A vezető oldali ülésen is meglátszik a sok ki-be szállás következménye.
Motorikusan, is rendben vagyunk. 15 ezrenként megy az olaj, 30 ezrenként a nagy szerviz. Zsírozni én szoktam, mert ez valahogy mindig kimarad a szervizben.
Kisebb hibák azért előfordulnak: A kuplung, kezdi feladni a harcot (sok városi dugó) nagyon kemény, és nyikorog.
Télen, egyenletes gázadás mellett néha elmegy az erő, aztán hirtelen visszajön, rángat. Nem tudják mi a baja. Mihelyt jó idő lesz semmi gond. EGR-t cseréltek, de nem ez volt a probléma.
+ kopó alkatrészek, néhány elfáradó gumi-futómű alkatrész.
A használat úgy alakul, hogy 70% autópálya 20% főút 9,5% város 0,5% terep. Valakinek ez egyszer még jó vétel lesz.
Fogyasztás, átlag 11 liter. Valódi 140-es utazó mellett. Az erő sosem akar elfogyni belőle, 1 tonnával is vígan megy, csak akkor el ne felejtsünk fújni a gumikba.

A doboz Carryboy, kritikán aluli minőség, talán a gyári acél felni silányabb csak nála.
Különben ez egy tank, ami sosem romlik el. Oda kell rá figyelni, turbót visszahűteni, zsírt, olajat neki, aztán örök élet. Vizes, havas úton odafigyelést igényel, de máskor a kemény futóművön kívül teljesen személyautós. Fordulókör óriási, de hogy ne lehetne vele parkolni? Ha van annyi hely, hogy befér, akkor nem létezik padka, gödör, bokor, oszlop. Csinál magának helyet :)

Hibalista

- -kuplung gumiharangon van egy plusz nyílás, ezen a por bemegy és az egész nyikorog tőle - -feltáratlan téli fordulatszám ingadozás -

Ide hordtam szervizbe

-Emil Frey:Volt ott egy munkafelvevő, hát az valami kőbunkó.Amúgy lassú is. A szerviz átlagos. Mindez 2010-2011-ben.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

-Opel Duna Soroksár: Céges megrendelésre, mondjuk elfogatható. Néha meg vannak kavarodva, a zsírzás is kimarad, de betudható, hogy nem is a profiljuk a Toyota.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2010
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 235000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Transit Következő autója? D max
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Hilux 2011 (2012)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)