A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Hilux (2005)

Hilux Fortuner 3.0V 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

4Runner edition ´06

Szöveges ítélet

Nem "Hilux"-rol van szo, becsuletes neve - Azsiaban - Fortuner. Hilux (itt Vigo) sorozathoz tartozik es a 4Runner utodjanak tekintheto model. Karosszeriatol eltekintve a hatso futomuben ter el a platos valtozattol: laprugok helyett tekercsrugokon all.

Ergonomia:
Mivel a kocsi az azsiai meretekhez keszitettek (gondolom en, leven az europaban forgalmazott Hilux-ot, nem Thaifoldon, hanem DelAfrikaban szerelik ossze), az en kozel sem oriasi meretemhez (182cm/90kg) nem tudom rendesen beallitani az ulespoziciot. Kormany tul alacsony es tavol all, ha a pedal tavolsag megfelelo. E mellett az ulolap is rovid, 5cm + konnyeden elferne. Ezekre persze megoldas van - garancia lejarta utan egy +3cm es kormany "alatet" + masik ules megoldhatja a problemat.

Kedves figyelmesseg, hogy a pohartarto a levego beomlo elott van, igy - a minding hasznalt - legkondi kellemes homersekleten tartja az italokat.

A hatso ulolap elora-hatra tologathato, szep nagy darab barataim eddig meg nem panaszkodtak, sot a minap felavattuk a hatso 2 potulest, rovid tavra ket felnott ember is befer, nem szuksges amputalni egyik testreszt sem.

Akusztika:
Alapvetoen a hasznalt sebesseg-tartomanyban ( <130km/h) a szelzaj nem jelentos, sot - meglepo modon - a futomu felol sem erkezik jelentos zaj. Nem dicserheto viszont a motor, ami karpotol a hianyzo egyeb zajok miatt. Reggeli hideg inditas eszmeletlen csorompolessel parosul. Parom az elso alkalommal riadtan kerdezte, hogy mi tortent a kocsival. (Elozo kocsim egy benzines camry mas kategoria ugye)


Technika:
3 literes dizel a maga 160LE (kb) -vel megfeleloen mozgatja a kozel 2 tonnas kocsit, igaz ritkan kerul(het) a sebessegmero 100km/h fole. Az utak allapota ill. a kozlekedesi moral fenyevekre van az europaitol, hiaba hasznaljak hivatalosan is a Magyar KRESZ-t (!).
Automata valto 4 fokozata inkabb megfelel a helyi vezetesi stilusnak, mint a kanyargos szerpentin-vadaszatra, neha idegesitoen nem tudja mit hova kellene kapcsolni. (kovetkezo kocsim semmi esetre sem lesz automata). Mint irtam fent a futomu nagyreszt megegyezik a Hilux-al, hatso merev tengely szep nagyokat tud utni a kocsin, amit a gerincemen tapasztalok rendszeresen. Hosszu tavon eleg faraszto.
Persze ez vele jaroja az alvaz+mereve tengely koncepcionak, ami terepen hozza vissza az aszfalton elvesztett "pontokat". Eddig meg - lekopogom - nem akadtam el a kocsival, pedig volt folyoatkeles, rizs-fold dagonya es egyeb erdekesseg az elmult 26000km programjaban. Mindez difi-zar nelkul es aszfaltra tervezett gumikkal. (BTW: kovetkezo gumi keszlet "terepesebb" lesz, biztos ami biztos alapon.)


Egyeb:
Gyari fellepo a kocsi oldalan teljesen hasznalhatatlan, soha senki meg nem lepett rajuk - leszamiva a kocsimoso kolkoket - viszont eloszeretettel kenik ossze sarral az ember nadragjat.

Kidolgozas minosege nem eri el a japanban osszeszerelt Camry vagy RAV4-eset, de eddig meg minden a helyen van.

Egy kis adalek, az anyag hasznalathoz: egy motoros nekidolt (nem utkozott, csak elvesztette az egyensulyat mikor alt a kocsi mellett) a jobb oldali sarvedo (?) lemeznek, amitol az behorpadt, ugy, hogy kalapalni + fenyezni kellett az elemet.

Osszesegeben meg vagyok a kocsival elegedve, leszamitva a vezeto ulest. Fentartasi koltsegei nem veszesek, 11 - 12L/100km szerintem vallalhato fogyasztas egy automata, 2000kg-os kocsitol, ugy, hogy 90% varosi forgalomban, klimaval hasznalom.

Hibalista

- Indito motor - garanciaban csere 15e km
- Fektarcsa felszabalyozas - 20e szervizzel

Ide hordtam szervizbe

Nem Mo.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Camry Következő autója? Mitsu Pajero / Honda CRV
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Hilux 2005 (2005 - 2008)

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)