A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Hilux (1984-1987)

Hilux 2.4 D, 4WD double cab 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A világ legpusztitóbb fegyvere

Szöveges ítélet

Imádtam. Sajnos nem spájzoltam be időben karosszéria elemeket, és már nem lehetett kapni hozzá, amikor komolyan rozsdásodni kezdett. A platót még újabbra tudtam cserélni, de a sárvédőket nem, túl sokat változtak 20 év alatt. Soha nem hagyott cserben, ha volt is vele baj, mindig hazahozott, majd lábon elment a szervizbe is, illetve méginkább nem volt vele baj, de a vizsgákon ezt azt mégis találtak, megjvittattam, azután átment.

Végül már nehéz volt átvinni a vizsgán, elsősorban a rozsda miatt, ezért vettem egy 16 évvel fiatalabbat. Az éves ráforditás, olajcserék, fékbetétek, javitások, vizsgák, beleértve a vétel és eladás közti különbség egy évre jutó részét is, nem érte el az évi 100ezer Ftot. Pedig komoly hátránnyal indult, borult, totálkáros autóként hozták be Magyarországra, kijavitották, majd eladták nekem (olcsón, nem titkolva az előéletét). Imádtam, de ezt már mondtam.

Sokáig tartott mire az újabb (2003-as,165000 kmrel vettem) feledtette velem a régi szerelmet. Ma már azt is szeretem, és azt is jó autónak tartom, ráadásul érezhetően erősebb a D4D motor, de az 1987-es szivó dizel a legigazibb Toyota Hilux. Elpusztithatatlan.

Hibalista

- Amit többször cserélni kellett: hátsó kerék csapágyak, lemezrugók, kardán kereszt, fékdobok, féktárcsák, izzitó gyertyák, kipuffogó rendszer, üzemanyag csövek, fék csövek, - Amit javitani kellett: izzitás automatika, sebességváltó (csapágy probléma), kormány szerkezet, fékek, generátor, hűtő kilukadt,

Ide hordtam szervizbe

Toyota Mayer, Budakeszi

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (3) Használati időtartam 19 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 143000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 225000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Corolla Következő autója? Hilux
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Hilux 1984

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)