A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla Verso (2004)

Corolla Verso 2.2 D-4D 

Az ítélet értékelése
3,5(6 db)

Kompromisszumok nélkül, frissítve125e km-nél

Szöveges ítélet

Nagyon kényelmes, csendben remekül megy, szinte suhan, kétezer felett seggbecsípés és meglódulás, dolgozik a turbo...baromi kényelmes, tágas, komfortos, nekem esztétikus. Igen tetszetős a műszerezettség, kiváló a váltó, a pedálok rendje és ereje, fog a fék, jól adagolható és hatásos, kell is ehhez a nagy autóhoz!
Amiket a Tisztelt Márkatársak felsoroltak a véleményeikben a tipussal kapcsolatban, hát nekem igaz is meg nem is, és van ami nagyon is. Mindenesetre néhány japcsinak könnyes lenne a szeme, ha látná... Pl. gagyi a kesztyűtartó fedele, már most "gyárilag" görbe. A hátsó "kalaptartó" görbe és elég gyengécske, miképpen a tartójának teteje is gyárilag nem egyenes. Kis dolog, de basszus ezért a pénzért. A jobb könyöklő pocsék és felesleges, az értékesítő szerint autópályára találták ki, de kinek...mert kényelmetlen az egész. Megkövetem társaimat, tényleg egy potis műszerfal világítás azért egyszerűbb. Bizony szólhatna jobban a rádió/CD is, a 6 hangszóró ellenére... mp3-at tud, de ma már ez elég sovány. Az újabbak külső tükrei sokkal jobbak, nagyobbak, az enyém autópályán ok. de parkolásnál nagyn kicsi sávot mutat, konkrétan az alsó részeket nem, csak ha leengedem egy két nyomással. Lehetne automatikus. De ne legyünk elégedetlenek! Ami pedig pazar, kiemelem mégegyszer a tágasságát, a kényelmét esztétikus az egész, beleülni is öröm. Ha pedig nyomod a gombot és utána döföd, hát baromira élvezetesen, kompromisszumok nélkül megy, kézben tartható és kiválóan meg lehet állni vele.
Ha szabad egy hasonlítást tenni: a csaknem azonos teljesítményű és méretű x-trailhez képest a Verso dinamikusabban megy, belseje barátibb, jó személyautó filing, viszont a futóműve rázósabb (nem ugyanaz a kategória, indokoltan más). Mondjuk az x-Trail futóműve fantasztikusan jó volt és más összehasonlításban is veri a mezőnyt.
8x voltam Horváto. déli részein az elmúlt években. Sok nagyon meleg és hosszú dél-horvátországi túrán, Dubrovnik, szigetek, Peljesac félsziget központtal, hegyre fel és le, aki járt már arra, tudja:-))) Az autó kifogástalan, kényelmes és remekül bírja a hegyi igénybevételt a rengeteg csomaggal és tempósan.
Valaki írta, 130 körül elcsendesül, nagyon élmény, 160-nál semmi hang.
Beállt 6,6 átlagra, vegyes használattal. Ez jó.

Nagy ugrással: épp 100 000 km-nél tartunk.
Kopp kopp: nagyon jó a gép azóta is. Remekül megy, 6.6 átlaggal város és országút, vegyesben, éves szinten.
Azt nagyon szeretem, hogy tempomattal 140-160 óraállásnál (ami kb 8 km/h-val kevesebb a gps-em szerint) nagyszerűen lehet pályázni, hegyre fel semmi torpanás, nagyon jó utazó autó! Az országúti haladás is csendes és könnyű kézben tartani, ugyanakkor kellően erős, függetlenül a sok cucctól. Sokat megyünk Thule box-szal, persze lassabb átlagokat, egy bizonyos határig a tetődoboz sem is érződik.
Volt egy kaland, tavaly, a tengerre indulás előtti estén -ablakmosó okán- kicsit zseblámpáztam a motortérben és a bordásszíj (a vezérlés láncos) szóval a szíjon repedés, szakadás, hosszanti lyuk.. Másnap csere, szerelő szerint valamit felkaptam, egy csavart, követ és az szétszaggatta a szíjat. Óriási szerencse volt, hogy észrevettem. Szerelő barátom szerint ez az autó szeret engem! :-)
Nos én is őt, remekül teszi a dolgát, ebben a sport idényben Belgrádtól, Lengyelo. Románia, Ausztria és Horváto. meg körbe körbe voltak útjaink, jó nagy menetelés és minden rendben volt. Az összes egy fényszóró izzó csere, ami kellett.
Autókáztam más gépekkel is, figyelem azért, összehasonlításban melyik milyen. Nos a BMW úttartása, csendessége páratlan, az ereje nem kevésbé, és nyilván van sok korszerű és komoly mérnöki munka. Például az automata váltóval összehangolt rendszerek, Merciben, BMW-ben, VW-ben baromi jók! Nagyszerű autók, kisbuszok vannak, mi tagadás, már sokkal "modernebb", felszereltebb gépek. Azt hiszem ezeket ismerve is bekalkulálva a gyártás évét is, a Toyota Verso használhatósága nem marad el, kiváló autó. A belső azért avul, a vigyázás ellenére, néha átjön a régebbi divat, műanyag érzés, a vezető ülés gyűröttebb már, de minden működik.

Tanulság (számomra mindenképp): a hibajelenségeknek utána kell járni, több szerviz és szakember megkérdezése is indokolt lehet! A félmilliós injektor cseréket nem indolkolta a szakműhely, viszont kiderítette a hibakód okát és lényegében egy sokkal olcsóbb cserével megoldódott a probléma.

Hibalista

- Jól néznénk ki...semmi. - - 75000 km. Eddig: fényszóró izzó csere, a légkondit nem lehetett állítani, nem reagált a nyomógomb. Kiderült, a panel tartója adta meg magát, aranykezű szerelőm megcsinálta. Párezerbe fájt a márkánál cserét jósoltak 160 000 pénz körül... - Első fékbetét csere. Ezen kívül szűrők, olaj 12-15 erzenként. Az ERG szelepet érdemes megtisztítani, a városi használat eltömíti, ezzel óvható a turbo és az ü.a. ellátó fúvókák élete-:) - Olaj: Mobil 1 ESP Formula 5w-30w. - - 120 e km-nél injektorhiba jelentkezett. Beszerelt állapotban mérve min.1, de lehet 4 db cseréjére kaptam ajánlatot. Utánajárva a dolognak kiderült, hogy beszerelt állapotban nem tuti a diagnózis-- ezért elvittem diesel specialista műhelybe, ahol bemérték és NEM injektprhiba volt. Nyomásszabályzó scv szelep cserére volt szükség, hibakód nélküli az autó megint.

Ide hordtam szervizbe

Emil Frey Bp. Mogyoródi u. Rendesek voltak, de iszonyat drágák.Filep diesel szerviz, X. Harmat u.Kiváló!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Privát, profi, megbízható.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 125000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? x-trail Következő autója? még nem tudom, azt könnyebb megmondani, MI NEM:-)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla Verso 2004 (2007)

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)