Családi kocsinak álcázott atommeghajtású úthenger
Szöveges ítélet
SEMMI PROBLÉMA NEM VOLT, MEGY MINT EGY ATOMMEGHAJTÁSÚ ÚTHENGER, TOLJA LE A NAGY MERCIKET IS 200-AL KANYARBAN A NEDVES TÉLI ÚTON! HARAP ÉS TAPAD IS AZ ÚTHOZ. Merci ML tulaj és BMW tulaj is csak ámult és tisztelettel csodálta a belső teret és azt ahogyan megy a gépezet. Családapa autó küllem, de 225-ös gyári gumik 200 felett is tapadva az úthoz és tényleg 10mp százra még amatőrnek is, mértem. A fogyasztást vegyes és átlag feletti sebességre írtam. 160-200km/h körül felmegy 10-re is, de 80-100 -al jöttem haza Szerbiából 5,4 literrel is, meg 130-al Ausztriába 6,4-el! Hatalmas belső tere van, max 215 cm magasaknak is ajánlom!
Negatívum: Kár, hogy nem csak 4,5 millióba kerül illetve, hogy alapban nincs benne tempomat, ülésfűtés és hogy a hátsó plusz két ülés (7 fős) nélkül nem kapható. Továbbá ilyen teljesítményhez és úttartáshoz, a 177 lóerős változathoz lehetne magassági kormány az alacsonyan repüléshez és különféle szárnyak is! :-)
Hibalista
- - az első hetekben a benzintartály nyílásánál valami szelep, ami miatt állandóan leállt a benzinkúton a töltőpisztoly, de ez szó nélkül garóban cserélték
- - az első hónapokban a bal első akármi a keréknél, amitől éles visszakanyarodásnál a gázadással arányban valami reszelő hang hallatszott (csutkára tekert kormány és gáz), de ezt a valamit is garóban cserélték szó nélkül és jelezték, hogy ez ismerős jelenség nekik, meg hallottam olyat is erre, hogy hát igen török összeszerelés...nem japán.
- - az első héten, az első érintésre lepattogott három pontban, pár miliméteres méretben a festék a vezető oldali ajtó éléről, a kilincs magasságában, pedig mint a hímestojással úgy bántam vele (előtte Fiestát csapkodtam és semmi baja nem lett két év alatt...), ezt nem vállalta fel a szervíz, nem csinálták meg garóban hanem vetettek velem pár ezerért egy javítófestéket, de azzal való javítást többszöri könyörgésemre végezték el, mondván ilyet nem vállalnak...azóta is úgy maradt...de nem is látszik ha nem nézem és nem is rozsdásodik!
- - 33000 KM UTÁN, ÚGY HOGY SOHA NEM FÉKEZEK LEJTŐN (!) SZÓ NÉLKÜL AZ ÉN SZÁMLÁMRA KICSERÉLTÉK 60 000 FORINTÉRT A FÉKTÁRCSÁKAT, MONDVÁN, HOGY ANNYIT VÉKONYODTAK HOGY A KÖVETKEZŐ SZERVÍZIG NEM FOGJA KIBÍRNI. Indoklásuk szerint a Toyota környezetbarát ötvözetből készíti a Verso féktárcsáit így azok jobban kopnak mint megszoktuk! Ezek szerint 2-3-szor jobban és drágán! Oké, nem szoktam 160-200km/h alatt közlekedni, de azért ez nem hiszem hogy indokolt.
- - 1,5 év után kiégett a légkondi vezérlő gombok mögötti izzó, így este nem látom mit tekerek ott, szervízbe nem vittem ezzel, mert a bérbeadó cég szervizese mondta, hogy több órás babra...
- - olajat szereti fogyasztani, vagy négy litert biztosan megevett a 42000 alatt és Shell Power dízellel vagy 10km/h-val gyorsabb és harapósabb, a szerbbel meg...
-
- MÁS SEMMI, SEMMI GÁZ.
Ide hordtam szervizbe
valami Toyota Tsuho a Gyáli útnál
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Fiesta 1.4 | Következő autója? | Kia Ceed Sporty Wagon 1.6 2008 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |