A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1.6 vvt-i sol sedan 

Az ítélet értékelése
1,0(5 db)

Hű feleség

Szöveges ítélet

Nem ez a legkényelmesebb. Nem ez a legszebb. Ezek közt is van meghibásodás.
De a legésszerűbb döntés.
A tények:
150.000 km (85% autópálya)
6,8 átlagfogyasztás
3,8 Ft/km szervizköltség.
0 meghibásodás (pedig török összeszerelés)
Olyan, mint egy jó feleség: nem mindenki fordul utána az utcán, csak akinek szeme van hozz, de valóban lehet szeretni és mindig lehet rá számítani.
Részletesebben: Az előző – immár vvt-i – Corolla után nem volt kétség, hogy mit is kell venni . Feleségem naponta 260 km-t megy autópályán télen-nyáron. Ez az autó minden körülmény között megfelelő társ volt neki – és hétvégén nekem is. A formája szerintem szép, amikor 2002-ben megjelent, egyenesen forradalmi volt a korábbi Corollához képest. Belül ugyan gagyi a fémszínű nylonnal burkolt közpkonzol, közepes csak a hathangszórós Cd, de minden van benne, ami a kényelemes (automata klíma, állíthító kormány, ülés, 4 elektromos ablak, könyöklő, kormányról vezérelhető rádió) és a biztonságos (4 légzsák, ABS) autózáshoz szükséges. Az ülőlapok valóban rövidek, de ezen lehet segíteni egy kozmodiszk párnával, amelyen nem áll be az ember dereka hossza ülés után sem. Előre valóban nehéz kilátni, hátra sem jobb a helyzet, de van ennél rosszabb is. Az összeszerelés a török gyártás ellenére elfogadható, ennyi km után is zajmentes, egydüla B oszlop belső borítása vált le enyhén. Az ülések kárpitozásai strapabírók, a facelift előtti modell ebből a szempontbóll jobb.
Az autó legnagyobb erénye, hogy tökéletesen megbízható, talán sosem fordult elő, hogy első rugásra ne indult volna. Izzót átlag 25.000-ként kell cserélni, a jobb oldali fényszórót könnyen, a bal oldalit nehezebben, csak az akkumlátor kiszerelése után lehet elérni.
Menetteljesítményei nem kiugróak, de megfelelőek (ment már valaki 102 LE-s VW motorral hajtott autóval? Na ugye. A vvt-i ahhoz képest az űrkorszak technikája.) Az elektromos gáz miatt sajnos tényleg egy hajszállal később reagál az autó, kicsit dízel effektus, előbb felprögetni, a kuplungot utána felengendi… 2800 felett már szépen húz, igaz én leginkább 1600 körül szerettem a hangját, 3-ban, amikor szépen gurgulázott.. A menetzaj 120 környékén hangosabb, mint 130 felett, 160-ig könnyedén megy, ekkor 7,5 körül fogyaszt. Óra szerint mentem vele 210-et, de még ment volna. Egyenesfutása közepes, viszont a korábbi Corollához képest isteni.
Apropó fogyasztás: Országúton öreguras stílusban könnyen 5 liter alá lehet vinni, ezt többször is meghtettem vele, félelmetes, amikor 4.8-at mutat a fogyasztásmérő több szá kilométer után is. Lényegesen jobb vétel az 1.6-os motor, kedvezőbb a fogyasztása, jobbak a menetteljesítményei, némileg csendesebb.
Szervizköltségei kifejezeten alacsonyak: egy átlagos szerviz 10 és 20.000 között van. Gyakorlatilag olaj, olaj-lég-pollenszűrőn kívül fékbetéteket + a kötelező generátor ékszíjat cserélték. Olajat mindig magam vittem, 0,5 literes fogyasztáscsökkenésse hálálja meg a 0w40-et.
Az talán mindent elmond, hogy 4 évesen, a szokásos futásteljesítmény kétszeresével is az új ára felét éri, amit azért kevesen mondhatnak el.
Ja, egy biztonsági/kényelmi apróság, ami nekem nagyon teszett, de legtöbb autó nem tudja: ha elkezded felhúzni az ablakot, de közben kihúzod a kulcsot, az ablak automatán a helyére megy. Nem kell addig várni, amíg az összes ablak biztosan a helyére kerül, nyugodtan ki lehet szállni, sok értékes másodpercet takarítva meg ezzel .
Mikor eladtuk, megkönnyeztük. Talán sosem lesz még egy ilyen jó vételünk:-(


Hibalista

- Semmi. Na jó, 2 izzó.

Ide hordtam szervizbe

Toyota Twin.
Minden korrekt, de első alkalommal majdnem kétszer annyiért számolták el a munkaórát, mint két évvel később...

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Toyota Mayer

Legtöbbször ők a legolcsóbbak, a kiszolgálás színvonala változó (nőkkel kedvesebbek:-)

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 72000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Corolla Következő autója? Toyota Corolla?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)