A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Celica (1999-2005)

Celica 1.8 VVTI 

Az ítélet értékelése
2,6(7 db)

Kiábrándító

Szöveges ítélet

Ez az autó egy tökéletes mód arra, hogy egy elvakult toyotarajongót kiábrándítson valaki. Szégyellem, hogy valaha azt állítottam a toyota csak tökéletes autókat gyárt. Édesapám egy avensis hiábit tűrte én meg a celicát. De hogy is jött ez:
Egy szépen tuningolt corollám volt, de kezdtem kinőni, valami újra vágytam. Eladtam, majd egyik ismerősöm, akinek van kis protekciója a toyotánál mondta, hogy bízzam rá a választást, mert én bevallom őszintén teljesen határozatlan voltam. Azt se tudtam milyen toyota legyen, a színéről felszereltségéről nem is beszélve. Ötletem nem volt. Aztán egyszer csak beállított hozzám egy ezüst színű ceilcával. Megláttom, mondom óóó wáááóóó!!! Nagy boldogság, hála ami kell. Aztán beültem. Első észrevételem, hogy baromi szűkös, dehát sportautó, nem limuzin, jó lesz azért. Na induljunk. Először csak szépen, próbálgattam, sima közlekedésnél egész kellemes, mint bármely más városi autó, csak a fogyasztása sok. Dehát megincsak sportautó, nem gond a fogyasztás. Aztán jött egy egyenes szakasz, semmi kereszteződés, na lássuk.. padlógáz. "mivan?" ...... 40...60...65...70...75...80 tádádádádádá 100. Nagy nehezen. Jóbarátomtól megkérdeztem, hogy mi a fene ez? NEM SPORTAUTÓ. Akkor meg mér fogyaszt ennyit, miért ilyen kényelmetlen. Hát jó kérdés. Úttartása viszont egész jó, kanyarokat szereti, de az erő nagyon hiányzik belőle. Aztán jött a kegyelemdöfés a szívembe. Piros lámpa, beáll mellém valami dieseles autó, talán golf volt, túráztatja, én is túráztatom, na mondom egy pumpe dűze olajkályha ne szórakozzon velem. Zöld, elindultunk... enyhén szólva le lettem alázva. 4 évig megtartottam, mert a kinézete valóban jó, és kellemes vele lassan gurulni, páran még talán meg is nézik. Továbbá a megbízhatósággal nem voltak gondjaim, egyszer volt motorhiba, akkor a nagykőrösi úton kellett megállnom, szerencsére nem volt messze a szerviz, és hamar megcsinálták. Amúgy a kopó alkatrészek se nagyon koptak. Azért ebben még mindíg jó volt.
Elgondolkodtam azon, kinek lehet ez jó? Impotens férfiaknak, vagy plázacickának. Asszem ez a legjobb válasz erre.
Macho kinézet, 0 motor, kényelmetlen, sokat fogyaszt. Nem értem, ki vágyhat ilyen autóra. Az értékállósága a másik, hatalmas bukóval tudtam csak túladni rajta. Most Subarum van, na kérem szépen az igazi autó, nem ilyen kiábrándító aluminiumhalmaz.

Hibalista

- Motor

Ide hordtam szervizbe

Toyota Tshusho M5
A motorhibát gyorsan megoldották. És egész tűrhető áron.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2001
Kényelem (4) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 82000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Corolla (tuning) Következő autója? Impreza WRX
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Celica 1999

További ítéletek (34 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)