A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Camry (2007)

Camry Toyota Camry Hybrid 

Az ítélet értékelése
2,6(10 db)

Csendes aszfaltbetyár

Szöveges ítélet

Eddig csak jókat tudok írni az autóról.Az első Hybrid autóm és bár nem használom régen talán még nem alakultak ki a tapasztalatok mégis megbízhatónak érzem ahogy működik ahogy teszi a dolgát engem meggyőzött.Tetszik az intelligens kulcs rendszer,a hibrid hajtás, a Bluetooth kihangosító hangvezérléssel, tempomat,a fokozatmentes cvt váltó kifejezetten tetszik, és rettentően kényelmes. Igen talán nem túl nagy a csomagtartó de okosan bele lehet rakni sok mindent.A fogyasztás nagyon jó az előző autóm Nissan Primera 2.2 dci 6-6.5 között evett, a Toyota is beéri 6-6.5 literrel pedig ez benzines. Itt olvastam egy cikket TCH-ról. Igaza van mert a hibrid autót tudni kell úgy használni, hogy az gazdaságos legyen ha állandóan padlógázzal használják lesz 8-10 L/100km a fogyasztása. Vagy pl amit észre vettem. Lehet úgy is közlekedni ugyanazon a szakaszon, hogy jár a motor és úgyis, hogy nem jár a motor, miközben tartjuk a 60 km/h-t. A parkolás nehéz vele, mivel hozzászoktam a tolatókamerához de ez pótolható. Multimédiás fejegység és tolatókamera. Meg is vettem és beépítettem őket. Azóta minden könnyebb. Előre radart tettem és beépítettem az óra mellé mintha gyári lenne, jól végzik a dolgukat.
Most már 21000 km-t tettem bele és nagyon elégedett vagyok vele csendes és megbízható, rettentően kényelmes.
Folytatom addig gyűjtöm a tapasztalatokat.
2012.10.04

Kitapasztaltam a MOTUL ECO-LITE 8100 0W/20 olajat (5L 22000.-) nagyon jó a motornak amikor cserélem ojan mintha akkor töltöttem volna bele. A NIPPARTS olajszűrő (1500.-) jó minőség. A NIPPARTS levegőszűrő (5000.-) ezen is látni 8000 km után, hogy milyen koszos a levegőnk. 5000. mérföldenként illetve 8000 km-ént csereélni kell ennél a típusnál mert ezt írja elő a kézikönyv. Összeszámolva nem kerül sokba. Ajánlom figyelmébe mindenkinek az ENEOS 0W/20 olajat (4L 10000.-) Most fogom kipróbálni persze ezt is megosztom majd.
Azóta át lett állítva (Km, C-fok, L/100km) a fedélzeti. Most 155.000 km- nél járok.
Eddig 67.000 km-t tettem bele. Mostanában érzem, hogy elfáradt a motor tartóbak ami a vízszintes mozgást csillapítja. Ami felül van és igazából még a nagyon laikus tulaj is képes kicserélni, három csavar az egész.
Mivel pajzsvédelem van benne és volt némi probléma, semmi komoly de azért hibakódokat produkált az autó vezérlőegységében. A hibakódokat a Toyota szervizben kiszedték és azóta jobb lett a fogyasztásom is Városi átlag 5.8 L/100 km. :) Eddig is elégedett voltam. Autópálya azóta nem volt még.
Mindenkinek ajánlom ha nem is rendszeresen de néha nem árt egy ellenőrzés a Toyota szervizben. Korrekt csapat van a Sakurába szerintem.
Most volt másodszor fékolajcsere.
Belülre vettem hozzá öntapadós fabetét utánzatú szép dekor borítást, naygon barátságos lett. Nem tetszett a szürke középrész.
Vettem rá 17' alufelniket most dögös is. Khumo gumikat vettem rá de nem az igazi. Alul kormányzott lesz tőle és egy szezon után már van némi hangja. Egyébként kiegyensúlyozott a gumi. A téli Yokohama nem produkálja ezeket a hibákat. A Yokohamát mindenkinek csak ajánlani tudom. Most jön a második tél vele.

Negatívumok.

- A tempomat elég sokat enged fel és lefelé egyaránt, fixált sebességnél. ( "5 - 8 " km/h )
- A külső tükrök nem fűthetőek és a baloldali tükröt le kellett cserélni holteresre, mert csak nagyított. Engem eléggé zavart, de a csere óta minden rendben.
- A vezetőoldali ablakemelő csak lefelé automata.
- A fűtés magától állítja a külső hőmérséklettől függően a belső vagy külső keringetést. (részemről nem kedvelem)
- A fűtésnél hosszabb úton egy idő után az ablakra hideg levegőt enged függetlenül, hogy milyen melegre van állítva a hőfokszabályozó.
- Az eco mode amit a kormánytól balra lent a műszerfalon ki-be lehet kapcsolni csak bizonyos beállításokkal használható (Bekapcsolt állapotban a benzin motort sűrűbben állítja le)Tehát hasznos.
Bekacsolt állapotban van amikor a mode gomb: a levegőt lefelé, szembe + lefelé, irányítja. Illetve nem lehet bekapcsolni amikor LO vagy HI állásban van a hőfokszabályozó.


Pozitívumok.

- Csendesség, nyugodtság, kényelem, térérzet.
FIGYELEM !!!
- A multimédiát érdemes az AUX kimenetre kötni és bent hagyni a gyári cd-s rádiót így szépen zenél a JBL, és nem kell átkötözgetni a hangrendszert.
- Be lehet állítani az ajtó zárak mikor zárjanak és nyíljanak. pl: (ZÁRÁS) amikor sebességbe rakod vagy ha már mész 3km/h-val.
(NYITÁS) amikor P-be rakod vagy csak amikor Te nyitod az ajtódat.
Az összes ajtó nyíljon és zárjon vagy csak a vezetőé.
- Hosszú életű fékbetétek.
- A kesztyűtartó akkora, hogy belefér kettő darab 2L Coca-Cola kényelmesen és még pár dolog papírok, cd lemezek stb...

2013.01.30

Voltam hűtőfolyadék cserén a Toyota Sakurában (motor+inverter+7 liter gyári folyadék)= 64.000.- Nem a legolcsóbb de most egy darabig rendben van.
Utána jártam és azóta be állíttattam a Toyotában a légkondit is mert lehet a beállításokat változtatni.
Pl: Eddig ha az első ablakra állítottam a szellőztetőjét a klíma be kapcsolt. Ez engem zavart. Már nem teszi. Sőt a kormányon lévő AUTO gombra szintén bekapcsolta a klímát és a ventilátort maximumra állította. Már csak bekapcsolja és a ventilátor is ott marad ahol hagytam, ami számomra sokkal szimpatikusabb.

Hibalista

- Még semmi nem romlott el. Ablaktörlő lapátok 2000-3000 forint a vagányabb kinézetű. Vettem ékszíjat a Toyotánál rendeltem meg 5000.- áfával. Egyedül cseréltem ki szerszám nélkül nagyon tetszett:) - Minden TCH tulajdonosnak aki olvassa ezt a népítéletet annak figyelmébe ajánlom, hogy néha a kéziféket egy picit nyomják be csak annyira, hogy kitámaszkodjanak a fékpofák a dobban és menjenek az autóval pár métert mert ha nem teszik akkor a kézifék idővel nem fogja meg az autót. - 2012.10.04 - Már kicsivel több mint két éve használom és nagyon elégedett vagyok. - Még semmi nem romlott el. -

Ide hordtam szervizbe

Szentendre

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Toyota Sakura

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 88000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Primera 2.2 dci Tekna Következő autója? Hybrid
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Camry 2007 (2007)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)