Nem túl feltűnő, de csajozós:)
Szöveges ítélet
Másfél éve vettem,kb:170.000 km-rel.Előttem egy öreg bácsié volt aki újonnan vette 96-ban egy magyar szalonból.Használta egy jó ideig aztán vett egy újabbat.Ezek után egy kollégámhoz került,aki nem sokat használta,nagyjából fél évet még állt is mielőtt hozzám került.Így én vagyok a harmadik tulaj:)Az autó végig márkaszervízbe volt hordva,most sem nyúl hozzá sufni szerelő,csak a márkaszervíz.Sufni szervízbe nem szabad vinni,mert nem láttak még ilyet és nem értenek hozzá.Az ilyen helyekre vigyék csak az motorolajfolyós német autókat:)Amíg állt sokat romlott az állapota.Valami lett a klímakompresszorral az állás közeben,egyszerre csak nem akart hűteni,ezért szükséges volt a cseréje.Volt még vele néhány apróság.Folyt a vízhűtője,mert kapott egy kavicsot ami keresztülment rajta(hogy ezt hogyan sikerült végrehajtania kavics barátunknak azt nem tudom).Ezért a hűtő is csere lett.Mielőtt megvettem az előző tulaj nagyszervízt csináltatot rajta:összes fék,összes olaj,összes szűrő,összes szíj csere volt.Egyszóval egy kiválló állapotú,frissen leszervízelt autót vettem,egész reális áron.Ami hiba nálam jelentkezett az igazándiból a km-ből adódó cserék.A gyertyákat 90 ezrenként kell cserélni,ehhez kértem még egy kábelköteg cserét is,hogy legyen kerek a dolog:)Aztán elkezdett folyni a kormánymű,ez valószínű típushiba mert a szervízkönyből kiderült,hogy többször is cserélték a kormánymű tömítés szettjét garanciába olajfolyás miatt.Majd megszólalt a szervópumpa,ami színtén típushiba lehet,mert ezt is cserélték garanciába többször is.Viszont ennek a csereköltségét nem voltam hajlandó lenyelni,ezért egy kis balhézás után garanciába cserélték.A pollenszűrőt sajnos sűrűn cserélni kell,mert a budapesti levegő sajnos olyan szennyezett,hogy nemsokára a tüdőnket is cserélni kell:)A karbantartásról nagyjából ennyit,ezen kívül semmilyen baja nem volt és azóta sincsen.
Az autóról:Sokan azt sem tudják milyen autót láttak,ha elmegy mellettük egy ilyen.Sajnos magyarországon csőlátásúak az emberek,csak a német autó a jó nekik.Nem baj ha többet vannak a szarvízbe vele mint az utakon,nekik akkor is nagy német presztízsautójuk van:)Ez viszont már az ő bajuk:)A kényelem maximális.Motoros,bőrös,fűtött ülések.Lehet benne fetrengeni és aludni.Brutál nagy hely van benne,akkor is ha 5 személlyel közlekedik az ember.A klíma hűt,a fűtés fűt az autó meg suhan mint az álom.A zajszigetelését Lexushoz tudom hasonlítani,szinte süketszoba van benne menet közben,annyia halk.Fogyasztása egész tűrhető,9-12 literig eszik,használattól függően.Ez egyáltalán nem sok egy ekkora autótól,ekkora motorral.Van benne egy fojtószelep ami 4200-as fordulat felett összenyitja mind a 6 henger szívócsövét,na ekkor elszabadul az adrenalin.Ahhoz tudnám hasonlítani az érzést,amikor a motorkerékpárokon kinyit a powerszelep.Ilyenkor a fogyasztást ne akard:)De az érzés felejthetetlen,amikor igazán elkezd dolgozni 6 henger.Teljesen megbízható az autó,eddig bármerre indultam vele,mindíg hibátlanul elvitt és hazahozott mindenhonnan.Nem túl feltünő,nem túl kirívó ami nem is gond,mert hát ki akar arra ébredni,hogy ügyes kezek megfújták a verdát:)Aki nem akar feltünősködni és utálja a sűrű szervízlátogatásokat annak csak ajánlani tudom a típust.
Hibalista
- Kormánymű folyt:50.000 - Klímakompresszor:az előző gazdája fizette:) - Gyertyacsere:50.000 - Gyújtókábel köteg csere:30.000 - Kötelező szervízek:mikor mennyi - Féltengely gumiharangok:10.000 - Szervópumpa:garancia - Apróságok:féktárcsa szabályzás,futómű állítás,stb..
Ide hordtam szervizbe
Reálszisztéma Buda
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | GS vagy LS |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |