A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Camry (1991-1996)

Camry V6 GX 3.0 

Az ítélet értékelése
1,9(22 db)

Nem túl feltűnő, de csajozós:)

Szöveges ítélet

Másfél éve vettem,kb:170.000 km-rel.Előttem egy öreg bácsié volt aki újonnan vette 96-ban egy magyar szalonból.Használta egy jó ideig aztán vett egy újabbat.Ezek után egy kollégámhoz került,aki nem sokat használta,nagyjából fél évet még állt is mielőtt hozzám került.Így én vagyok a harmadik tulaj:)Az autó végig márkaszervízbe volt hordva,most sem nyúl hozzá sufni szerelő,csak a márkaszervíz.Sufni szervízbe nem szabad vinni,mert nem láttak még ilyet és nem értenek hozzá.Az ilyen helyekre vigyék csak az motorolajfolyós német autókat:)Amíg állt sokat romlott az állapota.Valami lett a klímakompresszorral az állás közeben,egyszerre csak nem akart hűteni,ezért szükséges volt a cseréje.Volt még vele néhány apróság.Folyt a vízhűtője,mert kapott egy kavicsot ami keresztülment rajta(hogy ezt hogyan sikerült végrehajtania kavics barátunknak azt nem tudom).Ezért a hűtő is csere lett.Mielőtt megvettem az előző tulaj nagyszervízt csináltatot rajta:összes fék,összes olaj,összes szűrő,összes szíj csere volt.Egyszóval egy kiválló állapotú,frissen leszervízelt autót vettem,egész reális áron.Ami hiba nálam jelentkezett az igazándiból a km-ből adódó cserék.A gyertyákat 90 ezrenként kell cserélni,ehhez kértem még egy kábelköteg cserét is,hogy legyen kerek a dolog:)Aztán elkezdett folyni a kormánymű,ez valószínű típushiba mert a szervízkönyből kiderült,hogy többször is cserélték a kormánymű tömítés szettjét garanciába olajfolyás miatt.Majd megszólalt a szervópumpa,ami színtén típushiba lehet,mert ezt is cserélték garanciába többször is.Viszont ennek a csereköltségét nem voltam hajlandó lenyelni,ezért egy kis balhézás után garanciába cserélték.A pollenszűrőt sajnos sűrűn cserélni kell,mert a budapesti levegő sajnos olyan szennyezett,hogy nemsokára a tüdőnket is cserélni kell:)A karbantartásról nagyjából ennyit,ezen kívül semmilyen baja nem volt és azóta sincsen.

Az autóról:Sokan azt sem tudják milyen autót láttak,ha elmegy mellettük egy ilyen.Sajnos magyarországon csőlátásúak az emberek,csak a német autó a jó nekik.Nem baj ha többet vannak a szarvízbe vele mint az utakon,nekik akkor is nagy német presztízsautójuk van:)Ez viszont már az ő bajuk:)A kényelem maximális.Motoros,bőrös,fűtött ülések.Lehet benne fetrengeni és aludni.Brutál nagy hely van benne,akkor is ha 5 személlyel közlekedik az ember.A klíma hűt,a fűtés fűt az autó meg suhan mint az álom.A zajszigetelését Lexushoz tudom hasonlítani,szinte süketszoba van benne menet közben,annyia halk.Fogyasztása egész tűrhető,9-12 literig eszik,használattól függően.Ez egyáltalán nem sok egy ekkora autótól,ekkora motorral.Van benne egy fojtószelep ami 4200-as fordulat felett összenyitja mind a 6 henger szívócsövét,na ekkor elszabadul az adrenalin.Ahhoz tudnám hasonlítani az érzést,amikor a motorkerékpárokon kinyit a powerszelep.Ilyenkor a fogyasztást ne akard:)De az érzés felejthetetlen,amikor igazán elkezd dolgozni 6 henger.Teljesen megbízható az autó,eddig bármerre indultam vele,mindíg hibátlanul elvitt és hazahozott mindenhonnan.Nem túl feltünő,nem túl kirívó ami nem is gond,mert hát ki akar arra ébredni,hogy ügyes kezek megfújták a verdát:)Aki nem akar feltünősködni és utálja a sűrű szervízlátogatásokat annak csak ajánlani tudom a típust.

Hibalista

- Kormánymű folyt:50.000 - Klímakompresszor:az előző gazdája fizette:) - Gyertyacsere:50.000 - Gyújtókábel köteg csere:30.000 - Kötelező szervízek:mikor mennyi - Féltengely gumiharangok:10.000 - Szervópumpa:garancia - Apróságok:féktárcsa szabályzás,futómű állítás,stb..

Ide hordtam szervizbe

Reálszisztéma Buda

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? GS vagy LS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Camry 1991 (1995 - 1996)

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)