A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2003-2008)

Avensis 1.8 VVT-i Sol Technic Sedan 

Az ítélet értékelése
3,4(7 db)

Jóságos maci, erötartalékokkal

Szöveges ítélet

2017.01.29

Az autó eladásra került, nem azért, mert bármi baja lett volna, hanem mert beleszerettem egy Prius III-ba, illetve külföldön élek és az átiratása az autó értékéhez képest horribilis lett volna.

Ha látjátok (JWY-591), üdvözöljétek a tulaját, én kereskedönek adtam el.

2017.01.06

Mégiscsak meglett a 10.000 km, egy hét múlva megyek kötelezö szervízre.
Egy kisebb gondom volt, eltört a bal féltengelyem, mivel az eredeti ára (175.000 HUF) eléggé horror szinten van, bontott alkatrész után néztem.
Sikerült találnom, melyet a soproni Toyota szervízben cseréltettem, így anyaggal-munkával megvolt 58.000 forintból.

Nem volt kellemes, de ennél több gondom ne legyen. ;)

2016.05.19

Munkahelyet váltottam, hétköznap már szinte alig van szükségem az autóra. Ennek megfelelően lényegesen kevesebb kilómétert teszek bele, mint korábban. Éves szinten valószínűleg nem lesz meg a 10 ezer sem.
Decemberben megkapta a szokásos karbantartást (165 ezres szervíz, óraállás: 155 ezer, költség: 30 ezer).

Továbbra is minden rendben, nincs okom panaszra. :)

2015.08.07

Az autó megjárta Horvátországot és Csehországot. Déli szomszédainknál 7,5 literes átlag jött ki, 4 felnőttel, megpakolt csomagtartóval, végig klímázva és tempósan haladva.
A cseheknél ugyanez 7,39 2 fővel, sok csomaggal.
Elégedett vagyok a fogyasztással (is). :)

Átléptük a 150.000 km-t, továbbra is minden rendben, eltekintve attól, hogy a napokban kiégett a bal első irányjelzőm, lehet, hogy a hétvégén belököm a szakadékba. ;)

2015.04.24

Megvolt a 150.000 km szervíz a Toyotánál.
145 ezer km-nél történt meg a már említett olajcsipegetés miatt.
A végösszeg 45.000 Forint volt, a szokásos karbantartáson és az ilyen km futásnál elvégzendö müveleteken kivül semmi további beavatkozásra nem volt szükség. :)

Àtléptük a közösen megtett 20 ezer km-t, mindenkinek ilyen megbízható autót kívánok.
Sokszor gondoltam már rá, hogy egy kívülállónak túlságosan is ömlengésnek hat a leírásom, de ha egyszerüen nem tudok mibe belekötni, akkor bizony egy ilyen "élménybeszámoló" lesz az objektív leírásból.

2015.03.26.

Sajnos, ahogy ennél a VVTi szériánál benne van a pakliban, egy picit elkezdte csipegetni az olajat.
A fogyás mértéke elhanyagolható (kb. 4 deciliter 7500 km-en), sok gyártó ezt teljesen normálisnak kezeli, mivel én maximalista vagyok, elkezdtem odafigyelni a dologra. :)

Elörehoztam a 15 ezres szervízt 10 ezresre, nemsokára megy is az autó újra Szombathelyre és megkapja az éves karbantartást.

Továbbra is elégedett vagyok mindennel, az autóról sokan mondták már, hogy biztosan nem 10 éves, nem tünik annyinak, pedig idén betölti.
Ennyit tesz a szépítgetés és az odafigyelés. :)

2014.12.22.

Kapott egy teljes alvázvédelmet a soproni Toyotában (37.000 Ft), egy injektortisztítást (a folyadék a márkaszervízben kapható, egy flaska kb. 5000 pénz), valamint rendeltem rá egy krómcsíkot, amely a csomagtartó aljára ragasztható fel, és kicsit feldobja a kocsi kinézetét. :)

Továbbra is jól szolgál, átléptük a 140 ezer futott kilómétert, továbbra sem lehet rá egy szavam sem.

2014.09.30.

A történet ott kezdödött, hogy a nagyon szeretett 1.4 Corolla eladásra került, mert erösebb, nagyobb autóra vágytam.

Meg is találtam a használtautó.hu oldalon egy nagyon szép állapotú, Magyarországon újonnan üzembehelyezett, szervízkönyves példányt.
Az ára (2,05 millió) nem volt éppen olcsó, de amint tudjuk, ami az elején olcsó, az késöbb lesz drága.
Leutaztam Szombathelyre, megnéztem az autót (láttam már jópár használt kocsit), nem lehetett belekötni semmibe sem.
Talán csak a téligumik hiánya és a féktárcsák kopása volt kiindulópont az alkudozásra. 50 ezret engedtek az árából (ebböl aztán kicseréltettem a 4 tárcsát és betétet).
Az üzlet megköttetett és azóta is minden alkalommal örömmel ülök be az autóba, eltellt majd egy év és 14 ezer km, semmi hiba, semmi nem tervezett szervízlátogatás.


A dinamikájáról:
Alapvetöen 2 literes benzinest szerettem volna 147 lóerövel, de mivel nem találtam érdemleges darabot, maradtam az 1.8 129 lovas változatnál.
Nem bántam meg, épésszel mindenre elég ez az erö, ami ebben a motorban van.
Persze, nem egy 200 lovas vadállat, de pályás tempóról is kigyorsít tisztességgel, ha azt akarja az ember. :)
A japán benzines motorok alapból igénylik a pörgetést, párszor bele kell pörgetni 4000 fölé és máris vigyor jelenik meg az arcon. :)


A fogyasztásáról:
A nagyátlagom 7,9 liter, városban, dinamikusan pörgetve 9 liter körül, pályás óra szerinti 140-nél 7-7,5 littyó folyik le a torkán 100 km-en.
Ez szerintem teljesen rendben van, én inkább fizetek a kúton, mint a szervízben. Aki fordítva gondolja, vegyen dízelt. :)

A kényelemröl:
A hátsó sorban elképesztö hely van, én a magam 183 centimmel simán beférek magam mögé, plussz van még kb. 15 centi a térdem elött az elsö ülés háttámlájáig.

A költségekröl:
Az 1.8 VVT-i az egyik (ha nem a) legjobb választás ehhez a kasztnihoz.
Nagyon kiforrott, megbízható darab, ha akarom megy, ha akarom eljárok 7 liter alatt.
Az említettek miatt is minimálisak a fenntartási költségek, persze, megkap mindent, amire autónak szüksége van, de nem költöm rá a gatyámat. :)

Igyekszem folyamatosan írni az autóról, jelentekezem nemsokára. :)

Hibalista

- Bal első irányjelző (izzó kiégett), - Bal hátsó lámpában a körben található "sok" izzóból 3 feladta a szolgálatot, - Jobb első helyzetjelző izzó csere

Ide hordtam szervizbe

Toyota Autófókusz SzombathelyNagyon rendesek, készségesek a kapcsolattartók, mindenben segítenek. Az áraik sem vészesek (márkaszervízhez képest). 135 ezres szervíz 30 ezer volt, anyaggal, munkával, a 150 ezres pedig 45.000. Szerintem teljesen rendben van.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Haver, Toyota szerelöi múlttal :)Kisebb dolgokat nála csinálunk meg, természetesen elégedett vagyok Vele is. :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 124240
Megbízhatóság (10) Vezetett km 41600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Corolla 1.4 Terra Következő autója? Toyota Prius III Premium
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2003 (2006)

További ítéletek (183 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)