A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2007-2009)

Auris 1.8 hybrid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jobb, mint a prius, ha kicsi a motyó

Szöveges ítélet

Nem nagyon tudom mire cserélni, mert nem tudok egyszerű magyar embernek ennél jobbat mondani.

Az első hibridem. Előtte azt gondoltam, hogy ez is pénznyelő és bonyolult, mert még elektromotor is van benne. Érdemes utána olvasni, egyszerű, mint a faék.
Egy 1.6-os Mazda 3-t váltott. A kocsi hasonlóan gyorsul, csak itt nem váltok. A váltó is pofon egyszerű. A prius-t ajánlották a munkatársaim, illetve az újabb auris-t. Amikor megláttam, hogy milyen áron mennek és mennyit futottak, akkor kicsit állítgattam még a keresőt és rájöttem, hogy ugyan azt a technikát egy kicsit szebb külsővel megkapom az Aurisnál. De nem is ez volt a nagy dobás, hanem hogy a régi Aurisok jóval olcsóbbak és a belső terük sokkal igényesebb! Két év alatt semmi hiba nem jött elő, pedig használtan vettem meg egy közel 8 éves külföldről behozott példányt.

Az 1-es BMW újkori ára azonos volt ezzel a típussal 7.5M. Azt 3.5M-ért adták 8 évesen, ezt 3M-ért. Az egy 170e-t futott dizel volt, ez meg egy 100e-t futott hibrid, szívó 1.8-as hasonlóan takarékos motorral, világvégéig tartó automata váltóval. Van még kérdés? Ma már 2.5M-ért lehet kapni ezekből, de 3M-ért vannak most is nagyon jók, miközben a priusok kicsit elszálltak a nagy hype miatt. Ha keveset akarsz költeni, biztonságosan autózni, nincs most ezeknél jobb vétel.

Két kompromisszumot kell kötni:

- Picit rossz elrendezésű a csomagtered a 2010-2012 közötti típusoknál,
de egy gyerekkel is még oké lehet.
- Nem vontathatsz vele, ezt csak az újabb, vagy nagyobb motoros hibridek tudják.

Hátul kicsit igénytelen a felfüggesztés a torziós hid miatt, ezt a Lexus CT jobban megcsinálta, de legalább nem kell takony módjára viselkedő lengőkarokat cserélni. A hibrid úgyis ránevel a papa stílusra. De élvezni fogod. Nem azt fogod élvezni, amikor 200-al gyorsulod le a pályán az X6-ost.

Azt, élvezed majd, hogy jó döntést hoztál és elégedett vagy.

Hibalista

- Kis akkumulátor lemerült benne.

Ide hordtam szervizbe

Toyota M5, jól csinálták, transzparens szervíz árak. A hibrid garancia feltételei viszont megváltoztak náluk, ami kínos!

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

helyi kisszervíz

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2011
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 83000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 3 1.6 sedan Következő autója? valami hibrid
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2007 (2007)

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)