A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2007-2009)

Auris 1.4 hihetetlen power 

Az ítélet értékelése
3,5(4 db)

hú de uncsi, ennek nincs lelke!

Szöveges ítélet

Na szóval:

Előre közlöm, hogy vállalati gépjárműről beszélünk, így költségek, fogyasztás nálam nem játszik. Ami a legélvezetesebb volt eddig az autóban, hogy újként vettem át és az új autónak azért megvan a fílingje. Sokkal több érzelmet nem csikart ki belőlem. A benyomás valóban olyan, hogy nem lehet tönkretenni, francia kocsiból átülve megdöbbentett a merevsége, hogy felállsz a padkára és nem nyeklik-nyaklik a kaszni, hogy a kormányt elfordítod és az autó kanyarodik, hogy a váltó pontos (a Rönó váltóját nem minősítem) és nem utolsó sorban, hogy inkább gépjármű benyomását kelti, mint csodás elődje. A nagy hátránya, viszont a motor. Na nekem ne mondja senki, hogy jól megy ezzel a ... a kocsi dög nehéz a motorhoz, a szemét ki kell pörgetni, 3500 fordulat felett történik valami, alatta csupán sík úton, szélcsendben használható. Forog is rendesen, száznál ötödikben 3000-et pörög, nem is taglalom tovább mondjuk egy 300km-es autópálya közlekedést - 160-as utazót tartja, de 12000-et forog a főtengely és egy örökkévalóságnak tűnik az út. Szóval közlekedni lehet vele, de ha mondjuk egy nyerges vontató előzésébe kezdesz, csak imádkozni tudsz, hogy beférjél (eddig még mindig befértem :-))
Dicséret viszont, hogy így padló-padló használat mellett se fogyaszt 6,5 - 6,8-nál többet. Érdekes, ha spórolsz, váltogatsz, finomkodsz eszik 6,5-öt, ha négyen ültök benne, megy a klíma, tiprod a belit, eszik 6,8-at, szóval fogyasztásilag mindegy hogy mész vele. A felszereltség alap, de benne van minden lényeges kütyü: légzsákok, villanyablak, villanytükör, empéhárom cd...
Rácz kollégával egyetértek pár dologban: idegesítő helyen a komputer kezelőgombja, az üléspozíció lehetne faszább, a váltó alatti rekesz használata valóban csuklóficammal jár, maga a forma meg hát semmi különös, apróbb részletek szépek lehetnek, de az összkép ölég sivár.

Egy szónak is száz a vége, jó kis autó, de nélkülöz mindenfajta érzelmet, kötődést, tíz év múlva nem is fogok emlékezni rá, hogy milyen autót vezettem.

Aki a-ból B-be vesz kocsit, az vegye, aki szereti is autóját, vagy akár igazi autóbuzi, mint én is vagyok, az vegyen mást, amibe nem unott pofával ül be, hanem vigyorgó arccal.

Hibalista

- első fékbetét cseréje gariba

Ide hordtam szervizbe

Toyota Veszprém - fasza csávók

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 2
Megbízhatóság (10) Vezetett km 46000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? megane Következő autója? Bugatti Veyron
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2007 (2007)

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)