A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2007-2009)

Auris 1.4 D 

Az ítélet értékelése
2,7(7 db)

Elszúrt, Unalmas, Tömegcikk

Szöveges ítélet

Az, hogy unalmas, nincs stílusa, mint a legtöbb mai autónak, még nem lenne probléma. Egy tömegigényeket kielégítő, fröccsöntött szürke doboz. (Többször hátra kellett mennem leolvasni a márkajelzést, hogy tudjam, milyen autóban is ülök.) A sok bosszantó részlet viszont hamar elvette a kedvemet a kocsitól. Felsorolásszerűen néhány:

- a gázreakció elfogadhatatlan! (a gázpedál lenyomása a motor éledezésig eltel idő), olyan hosszú, hogy gyakorlatilag előre kell gondolkodni vezetés közben, különben akár nagy bajba is kerülhetünk (pl. ha egy kereszteződésben mondjuk egy kamion tűnik fel váratlanul mellettünk és van még egy másodpercünk, hogy elhajtsunk előtte, akkor ez a típus biztosan a másvilágra szenderít) Így ezt a modellt csak olyanoknak ajánlom, akiknek "jók a megérzései".

- az ötletesnek tűnő műszerfal megvilágítás, amely nappal is kötelező jelleggel az arcunkba süt, a vezetés első néhány órájában csodálatot ébreszthet bennük és büszkeséggel tölthet el minket, az ezt követő időszakban viszont már inkább terhes lehet számunkra a tolakodó, természetellenes sárga fény

- a váltó magasan van, és könyöklő sem segíti a rajta való kapaszkodást: nagyon fárasztó és kényelmetlen így a vezetés

- silány, olcsó anyagok a beltérben: a legprimitívebb üléshuzat (alapváltozatom volt), egyszerű, nagy felületet beborító műanyagok, kellemetlen fogású váltógomb, kemény, nem túl kézbarát műanyag kormány

- a szintén eredeti ötletnek szánt kis hidacska, amely a kéziféktől a műszerfalig ível amellett, hogy a már említett módon az egekbe emeli a váltót (vértelenítve lassan kezünket), egy olyannyira megközelíthetetlen pakolórészt alakít ki maga alatt, hogy megközelítése manuálisan jóformán lehetetlen. Néhány napnyi Auris-ozás után a csuklófájdalom elkerülhetetlen, ezért ajánlom, hogy a típus megvásárlásakor az első gyógyszertárban szerezzünk be hozzá valamilyen külsőleg alkalmazható analgetikumot is, amit akár előre is felkenhetünk

Az általam használt egy év alatt viszont valóban nem romlott el.

U.I: az első autóm 20 évvel ezelőtt, egy "Nagypolski", sokkal több örömöt szerzett






Hibalista

- Apróságok az utastérben.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2007 (2007)

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)